تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه: منتظر تبلت 18.4 اینچی نوکیا باشید

شایعه: منتظر تبلت 18.4 اینچی نوکیا باشید

همه ما می دانیم که شایعات همواره عنوان می شوند و به سرعت هم پخش می شوند. ولی شایعه اخیر آنقدر جالب است که نمی توان از بازگو کردن آن خودداری کرد. ظاهراً، FIH Mobile، که یکی از کمپانی های وابسته به فاکسکان است و مجوز تولید گوشی های برند نوکیا را دریافت کرده، مشغول کار بر روی تبلتی با نمایشگر 18.4 اینچی است. مشخصات مربوط به این تبلت عظیم الجثه در بنچمارک GFXBench به چشم می خورد. با وجودیکه نام نوکیا بطور وضوح بر هیچ قسمت از این تبلت به چشم نمی خورد، ولی سیستم عامل آن نسخه Android 7.0 FIH است که می توان از آن نتیجه گرفت که این محصول به برند نوکیا تعلق دارد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


این تبلت یا مینی تلویزیون 18.4 اینچی از نمایشگری با رزولوشن 2560x1440 برخوردار است و دارای یک پردازنده اسنپدراگون 835 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای حافظه داخلی (52 گیابایت در اختیار کاربران است) است. دو دوربین اصلی و سلفی 12 مگاپیکسلی هستند و هر دو از ضبط ویدیوهای 4K پشتیبانی می کنند. دوربین اصلی از قابلیت فوکوس خودکار و فلش LED نیز برخوردار است.


در حال حاضر اطلاعات دیگری از این تبلت در دست نیست و مشخص نیست که آیا این تبلت هم مانند اسمارت فون نوکیا 6 فقط در چین عرضه خواهد شد یا خیر.

نوکیا
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه: منتظر تبلت 18.4 اینچی نوکیا باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..