تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۰ کارگاه اشتغال برای معلولان سربیشه راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی سربیشه گفت: در ۶ ماه نخست امسال هشت کارگاه اشتغال راه‌اندازی شده و در ۶ ماه دوم امسال نیز ۱۲ کارگاه برای معلولان این شهرستان با اعتباری ‌بالغ‌ بر ۳۲ میلیون تومان از اعتبارات صندوق CBR این شهرستان هزینه شده است.
مهدی مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: یکی از برنامه‌های موفق و کاربردی در معاونت توان‌بخشی بهزیستی حوزه CBR یا توان‌بخشی مبتنی بر جامعه است.
وی با بیان اینکه برنامه CBR در سربیشه از رشد بسیار خوبی برخوردار است، تصریح کرد: در راستای اجرای این برنامه در همه حوزه‌ها به معلولان و خانواده آنها خدمات ارائه می‌کنند.
رئیس بهزیستی سربیشه از فعالیت ۱۳ پایگاه توان‌بخشی مبتنی بر جامعه CBR در این شهرستان خبر داد و افزود: همچنین ۱۳ تسهیلگر محلی با همکاری دهیاری و شورای‌های اسلامی روستاها در سطح این شهرستان در راستای اجرای این برنامه فعالیت می‌کنند.
مجیدی با اشاره به اینکه در برنامه CBR بهزیستی سربیشه توسط تسهیلگران در ۶ ماه امسال  ۲۳۰ معلول و خانواده آنها آموزش در خانواده دریافت کرده‌اند، یادآور شد: آموزش در خانواده توسط تسهیلگران به  معلول و خانواده آن از راه‌های پیشگیری از معلولیت و جلوگیری از تشدید معلولیت در معلولیت‌ها مختلف کمک می‌کند.
وی گفت: در مؤلفه سلامت برنامه CBR شهرستان تفاهم‌نامه‌ای با تیم کامل توانپزشکی اعم از گفتار درمان، فیزیوتراپ، ارتوپد فنی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی در راستای ارائه خدمات به معلولان نیازمند به صورت مشارکتی منعقد شده است.
رئیس بهزیستی سربیشه ادامه داد: در راستای اجرای برنامه CBR در ۶ ماه نخست امسال تعداد ۱۳۶ مورد به مراکز معرفی و خدمت دریافت کرده‌اند.
مجیدی اقدام موفق واحد CBR بهزیستی سربیشه در راستای وظیفه اصلی برنامه در زمینه توانمندسازی معلولین ایجاد اشتغال‌های خرد توانسته اقدامات ثمربخشی انجام دهد، اضافه کرد: در ۶ ماه نخست امسال هشت کارگاه اشتغال راه‌اندازی شده و در ۶ ماه دوم امسال نیز قرار است ۱۲ کارگاه اشتغال برای معلولان راه‌اندازی شود.
وی ادامه داد: در مجموع برای اشتغال معلولان شناسایی شده اعتباری ‌بالغ‌ بر ۳۲ میلیون تومان از اعتبارات صندوق CBR این شهرستان هزینه شده است.
رئیس بهزیستی سربیشه خاطرنشان کرد: این کارگاه‌ها شامل کارگاه‌های قالیبافی، پشتی‌بافی، گلیم‌بافی، پرورش مرغ خانگی، نانوایی سنتی و  سایر موارد می‌شود.

برای مشاهده اخبار استخدام معلولین اینجا کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۰ کارگاه اشتغال برای معلولان سربیشه راه‌اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..