تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت نام راهیان نور دانشجویی در زنجان/ تاثیر اردوهای راهیان بالاتر از 20 برنامه فرهنگی فاخر

ساعت: 10:12 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013352

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاههای استان زنجان خبر داد

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاههای استان زنجان گفت: ثبت نام راهیان نور دانشجویی در زنجان در دانشگاه های استان از بهمن ماه سال جاری آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛امین بیات امروز در گفت و گو با موج رسا,  اظهار داشت: ثبت نام راهیان نور استان زنجان آغاز شده است و از 22 بهمن از ده تا 25 اسفندماه برگزار می شود.

وی با اشاره به اعزام یک هزار و 500 دانشجو از استان زنجان به اردوهای راهیان نور، گفت: از 38 مرکز آموزش عالی استان زنجان به این اردوها اعزام می شوند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاههای استان زنجان گفت: گروه نخست این اردوها متشکل از خواهران دانشجو از 10 اسفند ماه سال جاری اعزام می شوند.

بیات ادامه داد: دانشجویان پسر نیز از 15 اسفند ماه سال جاری به این اردوها اعزام می شوند و دانشجویان دانشگاه های زنجان، علوم پزشکی و ابهر نیز از 18 اسفند ماه سال جاری اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه مطابق سال های گذشته این اردوها پنج روزه است، ادامه داد: در این پنج روز دانشجویان از مناطق عملیاتی دوکوهه، شلمچه، طلائیه، فکه،هویزه بازدید می کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاههای استان زنجان خاطرنشان کرد: هر ساله ستاد راهیان نور استان زنجان تشکیل می شود که ریاست آن برعهده رئیس دانشگاه مادر استان است.

بیات بیان داشت: تصمیم گیری ها و سیاست های این اردوها در قالب این ستاد ارائه می شود تا برنامه ریزی های لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تاثیر و برکات اردوهای راهیان نور بسیار زیاد است و یک برنامه راهیان نور با 10 تا 20 برنامه فرهنگی قابل قیاس نیست.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاههای استان زنجان تصریح کرد: تاثیر نفس شهدا در بحث راهیان نور و ارتباطی که دانشجو با شهدا در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برقرار می کند عاطفی است و در زندگی افراد تاثیرگذاری خوبی دارد.

گفتنی است،برگزاری اردوی راهیان ‌نور تاثیر فراوانی در بالا بردن بینش معنوی نسل جوان امروز دارد و فرصتی است تا آنان بتوانند با حضور در این مناطق به خودسازی بپردازند. 
آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار، شهادت، رشادت و ساده‌ زیستی و دلاور مردی‌ های غیور مردان و رزمندگان اسلام و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مهم‌ ترین هدف برگزاری این اردوها است. 
دفاع مقدس به عنوان نماد پایداری و استواری یک ملت در راه آرمان‌ های خود توانست مدیریت ، معنویت جامعه، شناخت و آگاهی ملت نسب به دشمنان را افزایش دهد. 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت نام راهیان نور دانشجویی در زنجان/ تاثیر اردوهای راهیان بالاتر از 20 برنامه فرهنگی فاخر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..