تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت تشکیل تعاون توسعه و عمران شهری در شهرستان اسکو

ساعت: 09:55 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013263

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

میراحد حسینی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی برضرورت تشکیل تعاون توسعه و عمران شهری در شهرستان اسکو تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا،میراحد حسینی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اسکو با اشاره به اینکه شهرستان اسکو نسبت به دیگر شهرستان‌های استان ویژگی‌های خاصی دارد اظهارداشت: وجود شهر جدید سهند، باسوادی و سابقه فرهنگی، نزدیکی به مرکز استان، وجود روستای تاریخی کندوان، وجود آب‌وهوای مناسب از ویژگی‌های پیشرفت، عامل توسعه و سکوی پرتاپ شهرستان اسکو هستند.

وی با بیان اینکه درصورت کمک مسئولان می‌توانیم تعاون توسعه و عمران شهری را در شهرستان اسکو تشکیل دهیم  خاطرنشان کرد: وجود تعاون توسعه و عمران شهری  مزیت‌های زیادی دارد که ازجمله می‌توان به مشارکت کل آحاد مردم اشاره کرد.

حسینی با تاکید بر اینکه لازم است این کار به تدریج  انجام شود، تصریح کرد : شهرستان اسکو نباید این فرصت را از دست داده واز دیگر شهرستان‌ها عقب نماند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه درقالب تعاون نیز می‌توانیم اشتغالزایی کنیم اظهارداشت: دراین تعاون نیز می‌توانیم سهمی برای  پیشرفت و توسعه اقتصادی شهرستان قدم برداریم.

حسینی با اشاره به اینکه این اداره کل برای کارآفرینان شرایط خدمت‌رسانی را فراهم می‌کند، ابراز داشت: جذب سرمایه و سرمایه‌گذار راهی برای شتاب‌بخشی به حرکت اقتصاد به سوی توسعه و اشتغال پایدار است که در این خصوص کارآفرینان و کارگران نقش بسزایی دارند.

وی افزود: تعاون نقش غیر قابل انکاری در جهت دهی سیاست‌های کلان اقتصادی دارد و توانمندی بخش تعاون منجر به شکوفایی اقتصاد و تولید ثروت در کشور و در نتیجه دستیابی به اهدافی چون ایجاد اشتغال پایدار، توزیع عادلانه ثروت، افزایش تولید ناخالص ملی و ارتقاء سهم تعاون در اقتصاد می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله تعاون‌هایی که می‌توان نقش کلیدی  در توسعه شکوفایی و آبادانی  شهرستان اسکو ایفا کند وجود تعاون توسعه و عمران است که در رأس آن باید از افراد قوی، توانمند، اقتصادی و صاحب نظر به عنوان هیئت مدیره این تعاون انتخاب شده تا کمکی به شکوفایی شهرستان اسکو کرده باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی درپایان  تأسیس شرکت‌های تعاونی توسعه عمران شهری را بهترین راهکار برای تکمیل پروژه‌های راکد و عمران شهرستان‌ها عنوان و تأکید کرد: حداقل سرمایه گذاری لازم در این شرکت‌ها سه میلیارد ریال است و باید نیم درصد مردم هر شهرستان در این شرکت تعاونی عضو شوند.

حسینی خاطرنشان کرد: تأسیس شرکت‌های توسعه، شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های تأمین مواد اولیه و ملزومات تولیدکنندگان نیز از دیگر اولویت‌های این اداره کل است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت تشکیل تعاون توسعه و عمران شهری در شهرستان اسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..