تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین جشنواره استانی عکس ورزشی اردبیل به کار خود پایان داد

ساعت: 09:04 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013114

دبیر نخستین جشنواره استانی عکس ورزشی اردبیل از پایان ارزیابی آثار رسیده به جشنواراه خبر داد و گفت:از منتخبین جشنواره طی مراسمی در آینده نزدیک تجلیل خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ابصارخبر، حسینی دبیر نخستین جشنواره استانی عکس ورزشی اردبیل از پایان ارزیابی آثار رسیده به جشنواراه خبر داد و گفت:از منتخبین جشنواره طی مراسمی در آینده نزدیک تجلیل خواهد شد.

دبیر نخستین جشنواره استانی عکس ورزشی اردبیل با بیان اینکه در مجموع ۵۱۴ قطعه عکس از عکاسان سطح استان به این جشنواره ارسال شده است، گفت:در مجموع  ۱۷۲ نفر از عکاسان اردبیلی در این جشنواره شرکت کرده بودند.

 حسینی در ادامه سخنان خود به معرفی هیات داوران نخستین جشنواره عکس ورزشی استان پرداخت و گفت:در این جشنواره محمد عباس زاده، شاهین جلالی، آیدین صادقی مقدم از جمله داورانی بودند که آثار رسیده به جشنواره را مورد ارزیابی قرار دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین جشنواره استانی عکس ورزشی اردبیل به کار خود پایان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..