تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوک گازی مسؤولان به رانندگان تاکسی در زمستان/ گاز جایگاه‌های CNG مازندران قطع می‌شود

ساعت: 09:36 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013246

قطع گاز جایگاه‌های CNG مازندران به دلیل کاهش دما، شوک گازی مسؤولان به رانندگان به ویژه رانندگان تاکسی است که علاوه بر ترافیک آزاردهنده مازندران، هزینه‌ سوخت آنها نیز افزایش می‌یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سرمای هوا که تشدید می‎شود دل مردم مازندران به لرزه می‌افتد.


عدم هماهنگی در انعقاد قرارداد با ترکمنستان و عدم تکمیل پروژه گاز سمنان به مازندران از مشکلاتی است که موجب شد که مردم در فصل سرد سال با دلهره مواجه باشند.

البته با تدابیر مسؤولان و فشار به رانندگان تاکسی و قطع گاز ادارات، حداقل تا این مدت گاز مشترکان خانگی قطع نشد، اما در مجموع این راهکار خوبی نیست، مسؤولان به اصطلاح آینده‌نگر استان باید بعد از همان زمانی که ترکمنستان ساز ناکوک انتقال گاز به مازندران را در برنامه کاری خویش قرار می‌دادند این روزها را می‌دیدند و به فکر تامین نیازمندی‌های گازی استان باشند.

معاون عمرانی استاندار مازندران از قطع گاز جایگاه‌های CNG مازندران به مدت سه روز خبر داد و گفت: برای جلوگیری از افت فشار در بخش خانگی از صبح یکشنبه سیستم گرمایشی تمام ادارات تا روز سه‌شنبه قطع و از سوخت دوم استفاده می‌کنند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در طول یک ماه اخیر یک‌هزار و 500 واحد خبازی به سوخت دوم دسترسی پیدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: با وجود قطع شدن گاز ارسالی از ترکمنستان، مدیریت‌های لازم برای اینکه واحد‌های مسکونی دچار چالش نشوند انجام شده است.

این مسؤول با بیان اینکه ادارات کل استان و تمام ادارات از رامسر تا گلوگاه باید تا روز سه‌شنبه از سوخت دوم استفاده کنند، افزود: بازدید‌هایی به صورت سرزده از ادارات انجام می‌شود.

نبیان در پایان گفت: باید کاهش مصرف انرژی را در دستگاه‌ها داشته باشیم تا دچار چالش نشویم.

به گزارش بلاغ، بیشترین فشار ناشی از قطع گاز به رانندگان تاکسی وارد می‎شود که مجبور هستند از بنزین استفاده کنند که این موضوع باعث افزایش هزینه‌ سوخت آنها می‎شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوک گازی مسؤولان به رانندگان تاکسی در زمستان/ گاز جایگاه‌های CNG مازندران قطع می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..