تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام جالب سپاه فتح برای ایجاد همدلی و همزبانی/ توجه به نقش ریش سفیدان در کاهش آسیب های اجتماعی +تصاویر

ساعت: 10:12 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013340

سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برای ایجاد روحیه همدلی و همزبانی بین طوایف استان ریش سفیدان استان را به مشهد مقدس اعزام می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مهمترین موضوع نیاز امروز جامعه ایجاد همدلی و همزبانی و وحدت میان مردم و مسئولان است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی نقاط کشور این موضوع را در حوزه های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی،  در غرب و شرق کشور انجام می دهد.

 سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز برای تحقق بخشیدن این کار ارزشی هر ساله تعدادی از ریش سفیدان را به منظور ایجاد همدلی و همبستگی ، آنها را قالب کاروان های زیارتی به مشهد مقدس اعزام می کنند.

رهبر معظم انقلاب نیز در تمامی سخنرانی ها و دیدارهای عمومی خود با مردم و مسئولان ایجاد همدلی و همزبانی میان مردم و مسئولان را متذکر شده اند و سپاه پاسداران نیز در این رابطه قدم های بسیار زیادی برداشته است که جمع کردن و اعزام این ریش سفیدان به مشهد مقدس نیز در این راستا است.

ایجاد همدلی و همزبانی نیاز امروز جامعه است

محمد رضا محمدی کره ایی از ریش شفیدان شهرستان لنده می گوید: ایجاد همدلی و همزبانی نیاز جامعه است و سپاه نیز با این گونه کارها فضا را به خوبی فراهم کرده است.

این گونه کارها از اعمال خیر سپاه است

همچنین حسین شاهی فرهنگی بازنشسته و از ریش سفیدان طایفه طیبی شهر دهدشت با بیان اینکه این گونه فعالیت ها از اعمال خیر سپاه پاسداران است، افزود: سپاه یک ارگان الهی است که ریشه در نظام اسلامی و آیات الهی دارد.

شاهی اظهار کرد: سپاه در تمامی مراحل همیشه پیش قدم بوده است و امروز نیز با این گونه کارها به دنبال ایجاد وحدت بین طوایف است.

همدلی بین طوایف مهمترین هدف این گونه کارهاست

همچنین مشعل عبدی پور از ریش سفیدان شهرستان گچساران با بیان اینکه ایجاد همدلی بین طوایف از مهمترین اهداف این گونه همایش ها است، ادامه داد: سپاه یک نهاد انقلابی و مردمی است و همانگونه که امام راحل فرمود سپاه نور چشم من است.

سپاه احترام خاصی برای ریش سفیدان قائل است

همچنین نادر رستمی از ریش سفیدان طایفه باطولی گچساران با بیان اینکه سپاه احترام خاصی برای ریش سفیدان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران قائل است، گفت: این گونه فعالیت ها برای قوی کردن پاسه های انقلاب اسلامی است .

رستمی افزود: سپاه همیشه مجری انقلاب است و آن را یک نهاد ایجاد همدلی بین مردم و مسئولان نام می برم.

ایجاد روحیه انقلابی بین طوایف مهمترین هدف سپاه است

همچنین علی نصرت زاده از ریش سفیدان بخش پاتاوه شهرستان بویراحمد با بیان اینکه ایجاد روحیه انقلابی و وحدت مهمترین هدف سپاه از این گونه کارها است، اضافه کرد: عزت ما مدیون خون شهداست و سپاه نیز در این راستا قدم بر می دارد.

جلوگیری از آسیب های اجتماعی و وحدت میان طوایف مهمترین هدف سپاه است

همچنین معاون فرهنگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دومین کاروان اعزامی ریش سفیدان استان امروز به مشهد مقدس است، گفت: امروز 120 نفر از این افراد در قالب سه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام می شوند.

سرهنگ بهروزی با اشاره به اینکه اعزام این ریش سفیدان به مشهد مقدس از برنامه های پیشنهادی معاونت فرهنگی سپاه فتح به سازمان بسیج مستضعفین است، افزود: هدف از این برنامه ها ایجاد روحیه همدلی و همزبانی بین طوایف، جلوگیری از آسیب های اجتماعی با توجه به نفوذ کلامی و معنوی که این ریش سفیدان دارند.

وی ادامه داد: در این سفر نشست بصیرتی با سخنرانی حضرت آیت الله ملک حسینی نیز در مشهد مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام جالب سپاه فتح برای ایجاد همدلی و همزبانی/ توجه به نقش ریش سفیدان در کاهش آسیب های اجتماعی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..