تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مورینیو: در دیدار برابر استوک سیتی نتیجه خوبی نگرفتیم

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از تارنمای خبری ساکرنت، تیم فوتبال منچستریونایتد شنبه شب در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های انگلیس، در زمین استوک سیتی به تساوی یک بر یک دست یافت.
خوان ماتا هافبک اسپانیایی منچستریونایتد در دقیقه 19 به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود. وین رونی نیز در دقیقه 94 برای منچستریونایتد گلزنی کرد.
با گلزنی رونی، نوار شکست ناپذیری شیاطین سرخ در 17 دیدار ادامه یافت.
خوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد ضمن ابراز خرسندی از عملکرد رونی گفت: من از مدتها قبل گفتم که روزی با هر فرصت گلزنی خواهیم کرد.
وی افزود:‌ ولی واقعیت این است که این روزهرگز فرانمی رسد و همیشه برای گلزنی باید سخت تلاش کنیم. ما فرصت آسانی را از دست دادیم و با گل به خودی در آستانه از دست دادن بازی بودیم. ما باید 90 دقیقه صبر می کردیم تا به گل تساوی برسیم.
مورینیو ادامه داد: با وجود حفظ نوار شکست ناپذیری، این نتیجه خوبی نبود. ما دو امتیاز از دست دادیم.
سرمربی منچستریونایتد در پاسخ به این سوال که آیا هراسی در باره گل نزدن تیم دارد، گفت: البته، چون در طول فصل این اتفاق بارها برای ما رخ داده است. فرصت ایجاد کردیم ولی گل نزدیم. مسابقه بسیار دشواری بود. استوک شروع قدرتمندانه ای داشت و خوب دفاع کرد. آنها تهاجمی بازی کردند و برای دفاع از دروازه تیم تمام تلاش خود را به نمایش گذاشتند. ‌
وی افزود: با این حال در این مسابقه باید پیروز می شدیم.
منچستریونایتد با کسب 41 امتیاز و 11 امتیاز اختلاف نسبت به چلسی صدرنشین،‌ در مکان ششم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.
سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ گفت:‌ به چند دلیل منچستریونایتد در سه فصل آخر فاتح عنوان قهرمانی لیگ جزیره نشد. فوتبال بازی دشواری است و ما در بسیاری از زمینه ها در حال پیشرفت هستیم. برای من، بزرگترین پیشرفت این واقعیت است که در مسابقه بعدی می خواهیم برنده شویم. مهم نیست که حریف ما چه تیمی است، اما ما با این ذهنیت به میدان می رویم.
مورینیو ادامه داد: واضح است که در همه مسابقات پیروزی بدست نمی آید. ما در دیدارهای زیادی به تساوی دست یافتیم. در این بازی علت آن روشن شد. تیم حریف حتی بدون یک فرصت گل می زند و ما برای گلزنی به شش یا هفت فرصت نیاز داریم.
وی تایید کرد که مارکوس روخو مدافع منچستریونایتد به علت بیماری این بازی را از دست داد. ولی غیبت آنتونی مارسیال به علت انتخاب نشدنش بود.
ورزشی**1210**1584 مترجم - زهرا کورهلی**انتشاردهنده-مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مورینیو: در دیدار برابر استوک سیتی نتیجه خوبی نگرفتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..