تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین جشنواره غذاهای بومی محلی و صنایع دستی

بخشدار مرکزی دشتی از برگزاری دومین جشنواره غذاهای بومی محلی و صنایع دستی بخش مرکزی دشتی خبر داد.

دومین جشنواره غذاهای بومی محلی و صنایع دستیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احسان رزمی‌نیا اظهار داشت: این جشنواره برای دومین سال پیاپی و با حضور ۱۷ دهیاری بخش مرکزی در دو بخش غذاهای بومی محلی و صنایع دستی، فروش و عرضه غذاهای محلی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره تولید و فروش صنایع دستی محلی نیز انجام می‌شود، افزود: دومین جشنواره غذاهای بومی محلی و صنایع دستی بخش مرکزی روز چهارشنبه ششم بهمن ماه سال جاری به میزبانی دهکده گردشگری دفاع مقدس روستای بحیری برگزار می شود.

بخشدار مرکزی دشتی ادامه داد: همچنین در این جشنواره از رنگینک هشت متری با لوگوی برنامه نیز رونمایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی از اجرای این گونه برنامه‌ها ترویج فرهنگ منطقه و همچنین اشاعه فرهنگ قدیمی دشتی به نسل جدید است.

رزمی‌نیا با اشاره به اینکه معرفی و پتانسیل روستاها از دیگر اهداف این جشنواره است، افزود: از حمایت‌های فرماندار شهرستان تقدیر و تشکر می‌شود.

رزمی‌نیا اضافه کرد: همچنین امسال برای اولین همایش تجلیل از برترین‌های بخش مرکزی دشتی در ۱۱ حوزه نیز برگزار می‌شود.

رئیس شورای اسلامی روستای بحیری نیز گفت: این دومین جشنواره‌ای است که در سطح روستا برگزار می‌شود و در سال گذشته نیز با استقبال خوبی از سوی مردم و مسئولین روبرو شد.

محمد فقیه افزود: در راستای برگزاری باشکوه‌تر این جشنواره تاکنون چندین جلسه در دهیاری با حضوری دهیاران بخش مرکزی برگزار شد.

وی یادآور شد: با هماهنگی‌های به عمل آمده مجری این برنامه نیز سعید نوذری مجری توانمند صدا و سیما است.

انتهای پیام/ ث




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین جشنواره غذاهای بومی محلی و صنایع دستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..