تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار مردم عراق از موصل از روی پل ویران شده بدست داعش+ تصاویر

مردم عراق در تلاش هستند از روی پلی که عناصر داعش در موصل ویران کرده اند، عبور کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت هِوی، به تازگی تصاویری منتشر شده است که در آنها شهروندان عراقی در تلاش هستند از روی پلی که بر روی رود "الخوصر" در محور شرقی موصل قرار دارد، از دست داعش فرار کنند. این درحالیست که این پل پیشتر بوسیله تروریستهای داعش به شدت ویران شده است.

ائتلاف آمریکا متشکل از ارتش عراق، نیروهای پیشمرگه کرد، شبه نظامیان شیعه و مسیحی از 17 اکتبر (26 مهر) عملیات آزادسازی موصل را از دست عناصر داعش آغاز کرده است. با وجود مقاومت تروریستهای داعش برای حفظ قدرت خود، تاکنون در بیشتر بخشهای موصل پیشرفت خوبی حاصل شده است و نیروها در حال پاکسازی مناطق آزاد شده هستند. عناصر داعش تاکنون صدها خودروی بمب گذاری شده را منفجر کرده اند. آنها حتی از غیرنظامیان برای اهداف انتحاری استفاده کرده اند.

گروه تروریستی داعش تاکنون جنایات فجیعی از جمله گردن زنی، سر بریدن، اعدام، سنگسار و قطع عضو علیه مردم در مناطق تحت تصرف خود انجام داده است. حملات بی رحمانه داعش زندگی روزمره مردم را با مشکلاتی روبرو کرده است. شهروندان با ترس مجازات از جانب عناصر داعش زندگی روزمره خود را می گذرانند.

فرار مردم عراق از روی پلی که داعش ویران کرده است+ تصاویر فرار مردم عراق از روی پلی که داعش ویران کرده است+ تصاویر فرار مردم عراق از روی پلی که داعش ویران کرده است+ تصاویر فرار مردم عراق از روی پلی که داعش ویران کرده است+ تصاویر فرار مردم عراق از روی پلی که داعش ویران کرده است+ تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار مردم عراق از موصل از روی پل ویران شده بدست داعش+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..