تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود 65 هزار كشنده باری به ناوگان حمل و نقل كالا

طرح نوسازی ناوگان باری و واگذاری كشنده های جديد با حضور وزير راه و شهرسازی كليد خورد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل كالا و واگذاری 65 هزار كشنده جديد به ناوگان باری كشور رسما آغاز شد.

طرح نوسازی ناوگان باری با همكاری سازمان راهداری و شركت بهينه سازی مصرف سوخت و برخی ليزينگ های فعال در حوزه كشنده های باری صورت گرفته است.

داود كشاورزيان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور در اين مراسم گفت: اكنون بيش از 30هزار دستگاه فرسوده در حوزه حمل و نقل باری فعال هستند كه به منظور كاهش آلايندگی و بهبود مصرف سوخت طرح نوسازی و ورود 65 هزار كشنده باری از امروز آغاز می شود.

وی افزود: اين طرح با همكاری شركت بهينه سازی مصرف سوخت صورت گرفته كه هزينه های اين طرح از محل صرفه جويی در مصرف انرژی توسط شركت بهينه سازی انجام می شود.

كشاورزيان با اشاره به هزينه های اين طرح بيان كرد: بيش از 2ميليارد و 700 ميليون دلار هزينه های اين طرح است كه بطور ميانگين برای هر دستگاه 43هزار دلار می‌شود.

وی تصريح كرد: پرداخت هزينه های اين طرح در يک دوره 5 تا 7 ساله انجام خواهد پذيرفت.

رئيس سازمان راهداری تاكيد كرد: با توجه به معاهدات بين المللی ایران در جهت كاهش آلاينده های جوی طرح نوسازی وسائل حمل و نقل در دستور كار قرار گرفته كه اين طرح نيز می تواند در كاهش آلودگی و مصرف سوخت موثر باشد.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود 65 هزار كشنده باری به ناوگان حمل و نقل كالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..