تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصاری فرد به زودی بازیکن ثابت المپیاکوس می شود

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در مصاحبه با یکی از روزنامه های یونانی به تمجید از کریم انصاری فرد پرداخته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از SDNA ، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران بیان کرده است که کریم انصاری فرد باید از فرصت استفاده کند و توانایی هایش را به سرمربی تیم المپیاکوس ثابت کند. کی روش در مصاحبه با روزنامه " ریل نیوز" در مورد کریم انصاری فرد بیان کرده است : 

وی بازیکن بسیار خوبی است، تکنیک و قدرت گلزنی بسیار بالایی دارد و حتی می تواند به تنهایی در نوک خط حمله بازی کند. قدرت تصمیم گیری سریع انصاری فرد باعث می شود که مدافعان رو به رویش با مشکل رو به رو شوند. به نظر من پیوستن او به المپیاکوس باعث می شود که او در آینده نزدیک، پیشرفت قابل توجهی کند. 

کی روش درباره پائولو بنتو سرمربی تیم المپیاکوس نیز بیان کرده است : او را به خوبی می شناسم و مطمئن هستم که به زودی فرصت را در اختیار کریم انصاری فرد قرار می دهد. کریم کارسختی در المپیاکوس دارد، اما با شناختی که من از او دارم مطمئن هستم که به زودی به یکی از بازیکنان اصلی ترکیب المپیاکوس تبدیل می شود.کی روش در مصاحبه با روزنامه یونانی ؛ انصاری فرد به زودی بازیکن ثابت المپیاکوس می شود

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصاری فرد به زودی بازیکن ثابت المپیاکوس می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..