تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقاشی زیبا از کهکشان توسط اسپری و برگ درخت

کد خبر: ۴۶۵۹۴۹

۱۸۲  بازدید

نقاشی هنر زیبایی است که می توان به وسیله آن کارهای زیادی انجام داد و آثار شگفت انگیزی خلق نمود. این هنر شاخه های زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به نقاشی سه بعدی و نقاشی خیابانی و دیواری اشاره کرد.

وبسایت روزیاتو - حامد آل محمد: نقاشی هنر زیبایی است که می توان به وسیله آن کارهای زیادی انجام داد و آثار شگفت انگیزی خلق نمود. این هنر شاخه های زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به نقاشی سه بعدی و نقاشی خیابانی و دیواری اشاره کرد.


افراد با مهارت در این رشته از هر فرصتی برای نشان دادن تونایی های خود استفاده می کنند و می توانند در هر شرایطی هنرشان را به نمایش بگذارند.

مطلبی که قصد داریم به آن بپردازیم، ثابت می کند که برای خلق یک اثر هنری، همیشه هم نیازی به داشتن لوازم گران قیمت و مدرن نیست.

کانال یوتوب «Skech Art» که در زمینه کشیدن نقاشی های زیبا مهارت دارد، این بار نیز تصمیم گرفته خلاقیتی جالب به خرج دهد. عوامل این کانال توانسته اند با استفاده از یک برگ درخت، کرات کهکشانی و اجرام آسمانی را رسم نموده و اثر زیبایی خلق کنند.

نقاشی ها به وسیله اسپری انجام گرفته و وسایل دیگری نیز برای این کار استفاده شده است. ویدیوی زیر جزئیات ماجرا را به شما نشان خواهد داد، پیشنهاد می دهیم به تماشای آن بنشینید.

 

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

هنر کشیدن نقاشی بدون برداشتن قلم از روی کاغذ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقاشی زیبا از کهکشان توسط اسپری و برگ درخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..