تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجربه استراحت زیر شفق های قطبی، در این هتل درختی

کد خبر: ۴۶۵۳۴۰

۱۲۶  بازدید

«اتاق هفتم» یک هتل لوکس در شمال سوئد در نزدیکی قطب شمال است و ماموریت آن کوتاه کردن فاصله بین انسان و طبیعت است.

برترین ها: شرکت معماری و طراحی بین المللی «Snøhetta» یک خانه درختی در یکی از زیباترین نقاط جهان ایجاد کرده است. «اتاق هفتم» یک هتل لوکس در شمال سوئد در نزدیکی قطب شمال است و ماموریت آن کوتاه کردن فاصله بین انسان و طبیعت است. طراحی این ساختار بر اساس کلبه های سنتی شمال اروپاست و به راحتی روی 12 ستون در یک جنگل کاج همیشه سبز ایزوله در ارتفاع 10 متر بالاتر از سطح زمین نشسته است.

فضای داخلی چوبی روشن، فضای دنجی را ایجاد کرده و پنجره های بزرگ منظره تماشایی از لاپلند سوئد از جمله رودخانه پیچ در پیچ Lule ارائه می دهد. بااین حال، شگفت انگیزترین ویژگی آن تراس فضای باز با کف مشبک است که به بازدیدکنندگان تجربه ای فراموش نشدنی زیر شفق های قطبی را ارائه می دهد. این فضای 55 متر مربعی شامل لابی، حمام و دو اتاق خواب می شود و ظرفیت 5 نفر را دارد که دسترسی آن ها از طریق راه پله و یک آسانسور کوچک می باشد. این خانه چوبی به هتل درختی تعلق دارد که هدف آن معرفی شفق شمالی قطب شمال به گردشگران است.

هتل درختی شش سوئیت درختی دیگر نیز دارد که همگی توسط معماران اسکاندیناوی طراحی شده اند اما این یکی بلندترین و بزرگ ترین سوئیت آن هاست.

 تجربه استراحت زیر شفق های قطبی در این هتل درختی تجربه استراحت زیر شفق های قطبی در این هتل درختی  تجربه استراحت زیر شفق های قطبی در این هتل درختی  تجربه استراحت زیر شفق های قطبی در این هتل درختی  تجربه استراحت زیر شفق های قطبی در این هتل درختی  تجربه استراحت زیر شفق های قطبی در این هتل درختی  تجربه استراحت زیر شفق های قطبی در این هتل درختی  تجربه استراحت زیر شفق های قطبی در این هتل درختی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجربه استراحت زیر شفق های قطبی، در این هتل درختی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..