تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر لو رفته ساعت هوشمند در دست ساخت اچ‌تی‌سی را ببینید

در اکتبر سال ۲۰۱۶ تصاویری از ساعت هوشمند اچ تی سی که مبتنی بر سیستم عامل Android Wear بود لو رفت و در سایت‌های اینترنتی منتشر شد.

در این تصاویر ساعت هوشمندی به نمایش درآمد که که از نوع Under Armour بود و مشخصاتی از قبیل میزان وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰، صفحه نمایش گرد و تخت و غیره را داشت.

۱

از این تصاویر معلوم شد که این ساعت هوشمند Halfbeak نام دارد اما با این که این عکس‌ها چند ماهی بیشتر نیست که در اینترنت قرار گرفته‌اند، دیگر هیچ صبحتی درباره این ساعت هوشمند نشد و موضوع به فراموشی سپرده شد تا به امروز.

۲

‌اگرچه تصاویر ساعت Halfbeak اچ تی سی در سایت چینی و معروف Weibo آپلود شد و هرچند لزوما چیز تازه‌ای درباره این ساعت برملا نمی‌کردند اما این ایده را در ذهن متبادر می‌کرد که این گجت قرار است دارای چه ویژگی‌های منحصر بفردی باشد.

۴

قسمت پشت ساعت همچنان از نوع Under Armour ساخت خود اچ تی سی است و حسگر ضربان قلب و راه‌اندازی اتصال ۴-pin (که احتمالا برای شارژ کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد) از قابلیت‌هایی است که به این ساعت اضافه شده است.

۵

میزان وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ همچنان یکی از قابلیت‌های برجسته‌ای است که غالبا در ساعت‌های با سیستم عامل Android Wear به کار می‌رود اما ویژگی جالب این ساعت بند قرمز و سیاه اسپورتی آن است که یادآور طراحی مشابهی است که پیشتر در Under Armour HealthBox که باز محصولی از اچ تی سی است به کار رفته بود.

phonearena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر لو رفته ساعت هوشمند در دست ساخت اچ‌تی‌سی را ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..