تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکرار گزافه گویی های نتانیاهو علیه ایران

به گزارش افکارنیوز،

 به نقل از نشریه جروزالم پست، در حالیکه بنیامین نتانیاهو -- نخست وزیر اسراییل -- در لفاظی هایی صحبت از تهدید ایران علیه اسرائیل به میان می آورد در رویکردی متناقض و در تلاش برای جدا جلوه دادن مردم از نظام ،درصدد امتحان کردن مجدد بخت خود برای ایجاد فتنه ای دیگر در آستانه انتخابات سال آینده بر آمده است.

نتانیاهو در گزافه گویی هایی فیلم جدید منتشر شده خود تاکید دارد: بزودی با پرزیدنت ترامپ درباره تهدید ایران صحبت می کنم!

وی در بخشی از این پیام ویدئویی تلاش کرده است زندگی بدون ترس ، گردش آزادانه در اینترنت و استفاده از فیلم از طریق وی پی ان را مسئله و دغدغه مردم فهیم ایران جلوه دهد و راه شکوفایی ایران را برطرف شدن این ادعاها بنمایاند!

نتانیاهو در بخش دیگری از ادعاهایش، با فراموش کردن هوشیاری مردم ایران سعی نموده ضمن یادآوری وقایع فتنه 88 ، احساسات جوانان کشورمان را تحریک و خود را دوست ملت بزرگ  ایران معرفی کند.ولی فراموش کرده است که در همین پیام قول داده راجع به تهدید ایران می خواهد با آمریکا! صحبت کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرده است شرایطی فراهم شود تا آنچه او مردم اسرائیل خوانده بتوانند با مردم ایران آزادانه یکدیگر را در تهران ، اصفهان ، اورشلیم و تل آویو ملاقات کنند!

گزافه گویی های گستاخانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می شود که علی رغم برخی کشورهای منطقه مانند عربستان سعودی که شهروندان (بخصوص زنان) از داشتن کمترین حقوق شهروندی محرومند، ایران دارای نظام مردم سالاری دینی است و بالاترین حقوق شهروندی را به مردم خود اعطا می کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکرار گزافه گویی های نتانیاهو علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..