تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسانه‌های انقلابی تهدیدات دشمن را برای جامعه تبیین کنند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، حجت‌الاسلام یدالله غلامی در جمع مدیران مسئول و سرپرستان رسانه‌های استان مازندران با بیان واقعیت دشمنی استکبار با نظام انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروزه تهدید جدی به ارزش‌های انقلاب اسلامی در سه عرصه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به صورت توامان وجود دارد.

وی تهدیدات امروز دشمنان را بعد از فتنه 88 در بالاترین حد دانست و افزود: همه انقلاب‌ها از داخل صدمه دیده‌اند از انقلاب موسی بن عمران(ع)، انقلاب و بعثت نبی مکرم اسلام(ص) و انقلاب توحیدی ما که از داخل صدمه دیدند و در صدمه رساندن به انقلاب اسلامی، کافران و دشمنان خدا خیلی نمی توانند کاری پیش ببرند.

غلامی تهدیدهای جدی حال حاضر نظام انقلاب اسلامی را پذیرش کسانی دانست که در حالی به رقابت برای تصدی‌گری مسئولیت‌های مهم می‌پردازند که اصلا ساز و کار نظام را قبول ندارند که در هیچ یک از کشورهای جهان سابقه نداشته و کاری غریب و مسئله عجیبی است.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگی هنری ققنوس

شهرام نوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فرهنگی هنری ققنوس خبر داد و گفت: با توجه به درخواست دانشجویان علاقه‌مند برای شرکت در دومین جشنواره فرهنگی هنری ققنوس مهلت ارسال آثار تا 30 بهمن ماه تمدید شد.
 
وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 30 بهمن ماه امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند افزود: دومین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس با موضوعات اقتصاد مقاومتی، عدالت اجتماعی، دانشگاه اسلامی و ایران پایگاه تمدن اسلامی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران گفت: دانشجویان می‌توانند آثار خود را در قالب شعر، داستان کوتاه، پوستر، عکس کاریکاتور، فیلم کوتاه، انیمیشن، تئاتر خیابانی، موسیقی سنتی و تلفیقی به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.

تقویت محرومیت‌زدایی در استان

ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در دیدار با اعضای هیئت امنای مجمع خیرین حمایت از گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه کربلا استان گفت: محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومان از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و فرامین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت‌زدایی باید همواره چراغ راه خدمت‌گزاران و مجاهدان این بخش باشد.

وی با اشاره به این‌که خدمات‌رسانی به مناطق محروم هرگز پایان نمی یابد چرا که در ذات این ماموریت، هدف اصلی پیشرفت و توسعه این مناطق است خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در ظرفیت‌سازی برای انجام ماموریت‌های مهمی چون اقتصاد مقاومتی، امور فرهنگی و کار های عمرانی و اردوهای جهادی که از مصادیق تلاش برای محرومیت‌زدایی است موفق عمل کرده و باید با تمام توان به این ماموریت انقلابی تداوم ببخشد.

استاندار مازندران اقدامات پس از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای محرومیت‌زدایی و حمایت از مستضعفان را با پیش از آن غیر قابل قیاس دانست و گفت: تلاش‌های فعالان و خیران این حوزه مرضی خداوند متعال است و چون خیرین با دل و جان و اراده و عزم شخصی در این مسیر گام می‌گذارند از ارزش و اجر معنوی والایی برخوردارند.

برگزاری جلسه خادمان شهدای کاروان‌های راهیان نور

شهرام نوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با بیان اینکه جلسه توجیهی با خادمان شهدای کاروان‌های راهیان نور بسیج دانشجویی برگزار می‌شود گفت: 20 نفر از خواهران و برادران دانشجوی بسیجی که برای خادمی شهدای کاروان‌های راهیان نور بسیج دانشجویی اعلام آمادگی کردند روز یکشنبه در جلسه توجیهی شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به شروع اعزام‌‎ها از پنجم اسفند ماه خادمان شهدای کاروان‌های راهیان نور بسیج دانشجویی چند روز زدوتر به اردوگاه شهدای مازندران مجتمع اردوگاهی شهید باکری خرمشهر اعزام خواهند شد.

نوری بیان کرد: خادمان شهدای کاروان‌های راهیان نور بسیج دانشجویی مازندران تا 25 اسفند حضور خواهند داشت و به کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه‌های مازندران در زمان حضور در اردوگاه خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسانه‌های انقلابی تهدیدات دشمن را برای جامعه تبیین کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..