تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادواره‌های شهدا در استان خراسان جنوبی با کیفیت بیشتری برگزار شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین معصومی شامگاه شنبه در همایش فصلی معاونان ستادی و مدیران بنیادهای تابعه خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر بررسی در دهه 60 داشته باشیم آن ایام در زمینه‌های مختلف کشور کمتر دچار مشکلات بوده به گونه‌ای که آمار طلاق در این دهه تنها یک یا دو درصد بود.

وی افزود: امروزه که در دهه 90 نگاه می‌کنیم بسیاری از موضوعات و مسائل تغییر یافته به گونه‌ای که آمار طلاق بسیار پر رنگ و زنگ خطر است علاوه بر آن موضوعاتی مانند اسراف، تجملگرایی در اوج خود است و همه این مشکلات اگر بررسی شود به دلیل دوری جامعه از فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: هنگامی که مردم و مسئولان جهاد و شهادت را باور داشته و در گفتمان‌هایشان جای داشته باشد دچار مشکلات نمی‌شویم اما هنگامی که فرهنگ ایثار و شهادت کمرنگ‌تر شود جامعه دچار مشکلات می‌شود.

معصومی افزود: باید گفتمان ایثار و شهادت بیشتر پرداخته و گفتمان عمومی به داخل جامعه بیاید و امروز اگر می‌خواهیم باور داشته باشیم باید گفتمان ایثار را به داخل و بطن جامعه بیاوریم.

وی بیان داشت: تنها راه نجات از گرفتاری‌ها نزدیکی به فرهنگ ایثار و شهادت است که اگر این فرهنگ در جامعه وجود داشت موضوعاتی مانند اختلاس، حقوق های نامتعارف و غیره وجود نداشت و جامعه‌ای که از فرهنگ ایثار و شهادت دور باشد دچار آسیب می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت در قالب شبکه‌های اجتماعی در قالب بسترسازی مناسب برنامه‌ریزی شود و باید یادواره های شهدا را با کیفیت بیشتر با هماهنگی تمامی نهادها و همراه با برنامه‌ریزی کیفی در رابطه با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت اقدام و پیگیری شود.

معصومی افزود: یادواره شهدا تاثیر مستقیم بر باورها دارد که باید تلاش شود با هم‌فکری این فرهنگ به درون جامعه و نسل جوان منتقل شود.

وی بیان داشت: در دهه فجر امسال دیدار و سرکشی از خانواده شهدا انجام و در بازده زمانی دهه فجر تا 22 اسفندماه که مقام بزرگداشت شهدا است دیدار از 200 خانواده شهدا توسط مسئولان استان خراسان جنوبی انجام می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادواره‌های شهدا در استان خراسان جنوبی با کیفیت بیشتری برگزار شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..