تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جانشین آنر 8 با 6 گیگابایت رم، نمایشگر 5.7 اینچی کواد اچ دی و دوربین دوال در راه است

جانشین آنر 8 با 6 گیگابایت رم، نمایشگر 5.7 اینچی کواد اچ دی و دوربین دوال در راه است

آنر در کشور چین و آمریکا به برندی شناخته شده تبدیل شده است. آخرین پرچمدار این کمپانی، آنر 8 نیز یک اسمارت فون قابل توجه است که قرار است به زودی بروزرسانی اندروید 7.0 نوقا را نیز دریافت کند. در ادامه خبر با تک شات همراه باشید.


اخیراً یک اسمارت فون جدید برند آنر با شماره مدل DUK-TL30 در رگولاتوری چین، TENAA، به ثبت رسیده است. بر اساس آنچه در مشخصات این گوشی دیده می شود، به نظر می رسد که این اسمارت فون نسل جدید آنر 8 باشد که از ویژگی های پیشرفته تری برخوردار است.


این اسمارت فون از یک پردازنده هشت هسته ای برخوردار است که مشخص نیست به کدام کمپانی تعلق دارد، ولی احتمال داده می شود Kirin 960 هوآوی باشد که در میت 9 هوآوی نیز به کار رفته است.


این پردازنده قدرتمند هشت هسته ای با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای حافظه قابل ارتقا همراهی می شود. بر اساس تصاویری که در TENAA ثبت شده می توان وجود دوربین دوال بر روی پنل پشتی این گوشی را تایید کرد که از دو سنسور 12 و 2 مگاپیکسلی برخوردار است.


بر خلاف آنر 8 که از نمایشگر فول اچ دی 5.2 اینچی برخوردار است، DUK-TL30 دارای نمایشگری بزرگ تر و 5.7 اینچی است که از رزولوشن کواد اچ دی بهره می برد. سنسور اثرانگشت نیز همچنان بر روی پنل پشتی قرار دارد.


نکته مهم اینکه این گوشی از باتری 3900 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که برای تامین انرژی لازم برای یک روز کار کافی است. این گوشی همچنین قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد.


این اسمارت فون بطور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا بهره می برد. در تصاویر موجود فقط رنگ طلایی این محصول دیده می شود، اما بدون شک آنر این گوشی خود را نیز در چندین رنگ وارد بازار می کند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جانشین آنر 8 با 6 گیگابایت رم، نمایشگر 5.7 اینچی کواد اچ دی و دوربین دوال در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..