تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برکناری سرمربی نساجی قائمشهر پس از سه بازی

به گزارش خبرنگارایرنا، مسگر ساروی که سابقه مربیگری در نساجی قائمشهر را در سال های نه چندان دور و چند تیم دیگر فوتبالی را در رقابت های دسته اول کشوردر کارنامه مربیگری خود داشت، نیم فصل دوم رقابت های فوتبال دسته یک پس از استعفای محمود فکری سرمربی سابق ، از سوی مالک باشگاه به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و در سه بازیکه سرمربیگری نساجی را بر عهده داشت، توانست 6 امتیاز به کارنامه تیمش اضافه کند.
هم اکنون نساجی قائمشهر با وجود بحران مالی و حواشی پیرامون ناشی از این مشکل با 34 امتیاز در رده چهارم جدول رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان قرار دارد و یکی از تیم های دارای بخت برای رسیدن به لیگ برتر است.
ساکت الهامی مربی تیم لیگ برتری صبای قم که نیم فصل دوم برای کمک به نساجی قائمشهر با رضایت مسگر ساروی وارد این تیم شده بود، جای این مربی بومی را گرفت.
مدیرعامل نساجی قائمشهر برکناری سرمربی تیمش را تایید کرد و گفت که مسگر ساروی حاضر به پذیرش الهامی به عنوان مدیر فنی نبوده و حتی حاضر به جابجایی پست نیز نشد.
عبدالحمید رمضانی در گفت و گو با ایرنا افزود :ساکت الهامی برای کمک به نساجی قائمشهر وارد این تیم شد ؛ ولی سرمربی قبلی حاضر نبود تا ایشان را به عنوان مدیر فنی بپذیرد و با مدیرفنی شدن خودش هم مخالفت کرد و ما در نهایت ایشان را برکنار کردیم.
وی صرفا تقویت تیم را دلیل اصلی این برکناری اعلام کرده است.
سرمربی سابق نساجی قائمشهر گفت که براساس درخواست مالک باشگاه، ساکت الهامی به عنوان مربی و کمک به تیم نساجی پیشنهاد شد و من هم برای کمک به تقویت تیمی ایشان را قبول کردم.
حسین مسگر ساروی افزود : پس از 2بازی بحث مدیر فنی شدن الهامی مطرح شد و این که ایشان باید نظر فنی نهایی را برای تیم داشته باشند و من به عنوان مسوول کادر فنی هم زیر نظر ایشان کارهای فنی داخل زمین را انجام دهم.
وی اضافه کرد : این کار برخلاف رویه فوتبالی است و در تیم ها سرمربی همه کاره است و مدیرفنی بیشتر کمک فنی به سرمربی خواهد داد و در مدیریت تیمی و تعویض بازیکنان دخالتی ندارد و با این روند همکاره شدن مدیر فنی مخالفت کردم.
وی افزود : پیشنهاد شده تا من مدیر فنی باشگاه را قبول کنم، باز هم به دلیل مشخص نبودن جایگاه این سمت در باشگاه ها نمی خواستم این کار را قبول کنم و پس از رد پیشنهادات غیر فنی از کار برکنار شدم.
سرمربی سابق نساجی قائمشهر اضافه کرد : من در زمان مشکلات و بحران کنار تیم نساجی بودم و به عشق تیمم این بحران ها را تحمل کردم و پس از رفع نسبی بحران با پیشنها مالک به عنوان سرمربی کارم را شروع کردم.
ساکت الهامی سرمربی نساجی قائمشهر ، سابقه سرمربیگری مس سرچشمه، مربیگری در اتکاء گلستان و صبای قم را در کارنامه اش دارد.
این سومین سرمربی نساجی قائمشهر در فصل جاری رقابت های فوتبال دسته یک است که به این تیم می آید.
محمود فکری و حسین مسگر ساروی مربیان مستعفی و برکنار شده نساجی قائمشهر در فصل جاری رقابت های فوتبال بودند.
خبرنگار : حسین فلاحتی** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برکناری سرمربی نساجی قائمشهر پس از سه بازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..