تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهدانه بو داده چه فوایدی دارد؟

یک پژوهشگر طب سنتی گفت: مصرف شاهدانه بوداده باعث بهبود بیماری آکنه و اگزما می شود.

شاهدانه بو داده چه فوایدی دارد؟عباس لطفی پژوهشگر طب سنتی در گفت وگو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به اینکه شاهدانه در کشورهای چین و هند بیشتر یافت می شود،گفت: این گیاه دارای ریشه ای عمودی و ارتفاع ۳ الی ۵ متری است.

وی با بیان اینکه شاهدانه ضد انگل است، اظهار داشت: مصرف این گیاه باعث کاهش بیماری های مانند روماتیسم، یبوست و فشار خون می شود.

این پژوهشگر طب سنتی با اشاره به اینکه مصرف این گیاه از افزایش کلسترول خون جلوگیری می کند، تاکید کرد: مصرف بیش از حد شاهدانه باعث تشدید بیماری های روحی، روانی، ترس، تشنگی، استفراغ، سردرد و سرگیجه در افراد می شود.

لطفی به بو دادن تخم گیاه شاهدانه در منزل اشاره کرد و افزود: بو دادن تخم شاهدانه از شدت بیماری ها جلوگیری می کند.

وی با بیان اینکه مصرف دم کرده شاهدانه بعد از نرمش کردن باعث بهبود حرکت عضلات بدن می شود، تصریح کرد: مصرف دمکرده شاهدانه در تسریع روند گردش خون و عروق خونی بسیار موثر است.

به گفته این پژوهشگر طب سنتی، گیاه شاهدانه حاوی موادی مانند پروتیین، اسیدآمینه و ویتامین E وD است.

لطفی با اشاره به اینکه شاهدانه بوداده را می توان با سالاد مصرف کرد، بیان کرد: مصرف شاهدانه بوداده برای کاهش و بهبود بیماری هایی همچون آکنه و اگزما بسیار مفید است.

وی یادآور شد: از گیاه شاهدانه برای تهیه شوینده هایی مانند شامپو، صابون، نرم کننده و کرم نیز استفاده می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهدانه بو داده چه فوایدی دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..