تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشای کهکشان راه شیری از روی زمین

کد خبر: ۴۶۵۵۶۳

۴۵۸  بازدید

کهکشان داستانمان در منظومه ی شمسی واقع شده و راه شیری نام دارد. این کهکشان را اگر در یک آسمان صاف و تاریک وبه دور از آلودگی به تماشا بنشینید، به صورت نوار شیری رنگی در بی گران آسمان خواهید دید؛ نواری که میلیون ها ستاره را میزبانی می کند.

وبسایت کارناوال - آترا گل محمدی: خود را آماده کنید برای یک سفر متفاوت؛ سفری به آسمان برای کشف ناشناخته ها و شمارش ستارگان. می خواهیم دیده بگشاییم به سمت آسمان و ورای رنگ ها را ببینیم.

تا به حال از روی زمین به تماشای کهکشان راه شیری نشسته اید؟ اگر پاسختان منفی است، وقتش رسیده که با تماشای این ویدیو این لذت بی وصف را تجربه کنید. البته برای این سفر نیازی ضروری لازم است؛ باید ریاضیات قوی داشته باشید، چرا که ممکن است در شمارش ستارگان عدد کم بیاورید. پس ملزومات را آماده و راهی شوید.

ستارگان راه شیری در این آسمان وسیع، هنری است که توسط هنرمندی توانگر نقش زده شده، گویی پروردگار در آسمان اکلیل را به نوعی هنرمندانه با جوهره ی اکسیژن و مه نقش زده است تا ما به این تصاویر چشم بدوزیم و تفکر کنیم.

این مناظر همانند رویایی زیباست که در اعماق وجودمان با آن اُنس گرفته ایم.

کهکشان داستانمان در منظومه ی شمسی واقع شده و راه شیری نام دارد. این کهکشان را اگر در یک آسمان صاف و تاریک وبه دور از آلودگی به تماشا بنشینید، به صورت نوار شیری رنگی در بی گران آسمان خواهید دید؛ نواری که میلیون ها ستاره را میزبانی می کند.

آن چه می بینید زیبایی و آرامش تاریکی شب است؛ تاریکی که شاید کمی ترسناک و وهم آور باشد اما این بار به بهترین شکل ممکن روشن شده و چیزی جز زیبایی ندارد.

خود را در طبیعت تصور کنید. شب هنگام است و صدایی جز سکوت شب و آواز جیرجیرک ها به گوش نمی رسد. آسمان بالای سرتان اما حرف های زیادی برای گفتن دارد که یک گوش شنوا و یک جفت چشم بینا می خواهد برای درک گفته هایش…

میلیون ها ستاره از بالای سرتان در حال عبورند و شما می خواهید هر چه بیشتر بشمارید این نورهای رنگی آسمان را. اما افسوس که مقصدی دارند و می روند تا هر چه زودتر برسند. تو اما از لحظه لذت ببر و با چشمانت آن ها را راهی کن.

 

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

هنر کشیدن نقاشی بدون برداشتن قلم از روی کاغذ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشای کهکشان راه شیری از روی زمین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..