تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدام بازیکنان پرسپولیس در خطر محرومیت قرار دارند؟

به گزارش افکارنیوز،

در روزهای گذشته اخباری در خصوص تیم فوتبال پرسپولیس منتشر و اعلام شد 10 بازیکن سرخ‌پوش دو کارته هستند.

این در حالی است که تنها 5 بازیکن پرسپولیس دو کارته هستند و در صورت دریافت کارت زرد در دیدار مقابل گسترش فولاد، از حضور در دیدار بعدی تیم خود محروم می‌شوند.

مهدی طارمی، کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری، سید جلال حسینی و علیرضا بیرانوند با دریافت اولین کارت زرد، یک بازی را از دست می‌دهند. 

صحبت‌هایی مبنی بر دو کارته بودن فرشاد احمدزاده و وحید امیری هم مطرح بود اما این بازیکنان دو کارته نیستند.

قانون سازمان لیگ فوتبال دچار تغییر شده و بازیکنان تنها با دریافت 3 کارت زرد از حضور در دیدار بعدی محروم می‌شوند. فصل گذشته بازیکنی که یک بار به خاطر دریافت 3 کارت زرد محروم می‌شد، دفعه بعد با گرفتن دو اخطار، حضور در دیدار بعدی را از دست می‌داد اما در فصل جاری این قانون اعمال نمی‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدام بازیکنان پرسپولیس در خطر محرومیت قرار دارند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..