تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت 95 گروه جهادی دانشجویی در استان سیستان و بلوچستان

ابوالفضل مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: تاکنون 95 گروه جهادی متشکل از دانشجویان شیعه و سنی دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان در سطح استان تشکیل شده و فعالیت دارند.

معاون سازندگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان افزود: عمده حجم فعالیت این گروه‌های جهادی در ایام تابستان و نوروز است ولی در حال حاضر 45 گروه از مجموع این تعداد در سطح استان مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: حدود 30 درصد از مجموع گروه‌های جهادی استان سیستان و بلوچستان را دانشجویان تشکیل می‌دهند که اعضای 6 گروه به طور کامل دانشجویان اهل سنت هستند و در بقیه گروه‌های دانشجویان شیعه و سنی به طور مشترک حضور دارند.

مومنی با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی دانشجویی در عرصه اقدامات عمرانی، بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون به همت گرو‌ه‌های جهادی دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان زاهدان 3 باب مدرسه در کوتاهترین زمان ممکن در مناطق محروم و فاقد مدرسه استان احداث شده و به بهره‌بردرای رسیده است.

معاون سازندگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان افزود: تلاش و جدیت شبانه‌روزی دانشجویان جهادگر بسیجی در ساخت این مدارس موجب شده سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان احداث بخشی از مدارس خود را به این گرو‌ه‌ها واگذار کند.

وی با تاکید بر تغییر رویکرد گروه‌های جهادی دانشجویی سیستان و بلوچستان از حوزه عمرانی به حوزه اقتصاد مقاومتی، گفت: ورود علمی به حوزه اقتصاد مقاومتی از مهمترین رویکردهای گروه‌های جهادی دانشجویی استان است که در این راستا اقدامات خود را با ایجاد مشاغل خرد برای مردم مناطق محروم استان آغاز کرده‌اند.

مومنی ادامه داد: در این زمینه تاکنون برای دو خانواده نیازمند در شهرستان زابل و شهرستان ایرانشهر با راه‌اندازی محلی جهت پرورش مرغ بومی اشتغال ایجاد شده و راه‌اندازی یک واحد تولیدی قند با بکارگیری معتادانی که اعتیاد را کنار گذاشته‌اند در شهرستان ایرانشهر در دستور کار این جهادگران قرار دارد.

معاون سازندگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 2200 نفر- ساعت فعالیت جهادی توسط گروه‌های جهادی دانشجویی سطح استان انجام شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت 95 گروه جهادی دانشجویی در استان سیستان و بلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..