تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشداریمنی ها به عربستان درباره سوء استفاده از آبراههای بین المللی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نیروی دریایی و دفاع ساحلی یمن روز شنبه به کشتی های جنگی ائتلاف متجاوز سعودی نسبت به استفاده از آبراه های بین المللی برای بمباران اهداف غیرنظامی هشدار داد.

این نیروها اعلام کردند: کشتی های جنگی متجاوزان از آبراه های بین المللی برای بمباران اهداف غیرنظامی استفاده می کنند که این امر خطر بزرگی برای کشتیرانی در دریای سرخ بشمار می رود.

نیروی دریایی و دفاع ساحلی یمن در بیانیه ای بر آمادگی خود برای پاسخ به هرگونه بمباران از سوی ناوهای نیروهای متجاوز تحت هر شرایطی تاکید کرد.

یمنی ها همچنین به کشتی های تجاری هشدار دادند که به منظور حفظ سلامت خود تنها بعد از روشن کردن سیستم شناسایی بین المللی نسبت به تردد در آبراه های بین المللی مبادرت ورزند.

گفتنی است که عربستان سعودی نزدیک به دو سال است با همراهی چند کشور عربی دیگر وابسته به خود تجاوز به یمن را آغاز کرده و این کشور را تحت محاصره زمینی، دریایی و هوایی قرار داده است.

در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم یمن کشته و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساخت های این کشور وارد شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشداریمنی ها به عربستان درباره سوء استفاده از آبراههای بین المللی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..