تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکل‌گیری هسته‌های علمی برای دانشجویان کارشناسی ارشد/ حمایت صندوق پژوهشگران از رساله دکتری

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران معاونت علم و فناوری عنوان کرد: این صندوق از رساله دکتری حمایت و هسته‌های علمی را برای دانشجویان ارشد راه‌اندازی می‌کند.

نصرت‌الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران معاونت علم و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نحوه حمایت مالی و کاری از محققان اظهار داشت: ‌این صندوق با هدف حمایت از پژوهشگران و پژوهشکده‌های دانش‌آموزی اقدامات خوبی را انجام داده و با حضور در مراکز علمی دانشگاهی استان های مختلف طی دیدار با نخبگان جوان و استادان در مورد حمایت، نحوه و میزان آن گفتمان‌های مساعدی را دنبال کرده است که البته نقطه نظرات آنها نیز در بخش حمایت‌های مالی و تجهیزاتی به این صندوق ارائه شد.

وی بیان کرد: برای کارهای علمی، صندوق حمایت از پژوهشگران سعی در اطلاع‌رسانی وسیع در سراسر کشور دارد تا کارهای علمی پژوهشی و طرح‌های کاربردی به خاطر مسائل مالی و هزینه‌های ناشی از آن ساکن باقی نماند.

ضرغام عنوان کرد: کیفیت و کمیت پروژه‌ها یک موضوع مهم برای حمایت از پژوهشگران است زیرا با این مسئله عدالت اجتماعی در بخش حمایت از طرح‌های کاربردی و پژوهشی صورت می گیرد.

وی عنوان کرد: صندوق حمایت از پژوهشگران در حال حاضر از پروژه‌های مختلفی که در حال اجرا است پشتیبانی می‌کند و از طرح‌های تحقیقاتی و میان رشته‌ای و همچنین فرارشته‌ای حمایت ویژه‌ای کرده تا هر چه سریع‌تر این طرح‌ها و تحقیقات اجرایی شود.

ضرغام افزود: این صندوق حمایت ویژه‌ای از افرادی که در مقطع دکتری فارغ‌التحصیل شده‌اند و از رساله دکتری تحت عنوان پسادکتری می‌کند و همچنین دانشجویان کارشناسی ارشد را با هدف کسب تجربه در پروژه‌های مختلف پژوهشی و تحقیقاتی شرکت می‌دهد و در این راستا هسته‌های علمی در بین دانشجویان کارشناسی ارشد ایجاد شده است.

وی یادآور شد: برای استفاده از تمام ظرفیت‌های علمی کشور برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است و از پروژه‌های تحقیقاتی تا سقف 100 میلیون تومان برای تبدیل شدن آنها به یک برند، حمایت مالی می‌شود.

انتهام پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکل‌گیری هسته‌های علمی برای دانشجویان کارشناسی ارشد/ حمایت صندوق پژوهشگران از رساله دکتری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..