تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترانه های غمگینی که برای هدیه به روح شهدای آتش نشان خوانده شد!

احسان خواجه امیری، عماد طالب زاده، حامد زمانی و بنیامین بهادری بعد از فاجعه پلاسکو هدیه ی خود را به روح آتش نشانان و بازماندگانشان تقدیم کردند.

خوانندگانی که برای همدردی با آتش نشانان خواندند!

خبر، تلخ بود و دردناک، سوختن ساختمان پلاسکو در میان شعله‌های آتش، خراب شدن آوار روی هموطنان‌مان و به‌دنبال آن، شهادت چند نفر از آتش‌نشانان. هر کسی در هر کسوتی به نوبه خود ابراز همدردی کرد و تسلیت گفت. در این میان برخی هنرمندان موسیقی اقدام به انتشار نماهنگ و صوت‌هایی با مضمون این حادثه ناگوار کردند.
«شهید آب و آتش»، «به این آتش برس» و «به سوی تو» آثاری با صدای احسان خواجه‌امیری، حامد زمانی و عماد طالب‌زاده هستند که به روح شهدای آتش‌نشان تقدیم شدند. بنیامین بهادری نیز با خواندن اذان، دین خود را نسبت به این موضوع ادا کرده است.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترانه های غمگینی که برای هدیه به روح شهدای آتش نشان خوانده شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..