تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پزشکان متخصص برای 5 هزار نفر از مردم کوهمره سرخی فیروزآباد خدمات رایگان می‌دهند

علی اکبر رامجردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: این اردو سومین اردوی موسسه خیریه نورآوران سلامت است که در روستای  وحدت آباد منطقه کوهمره سرخی در 70 کیلومتری شهر میمند برپا شده و که در آن خدمات چشم پزشکی و دندان پزشکی برای گروه‌های هدف به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

رامجردی بیان کرد:  گروه هدف این اردو، دو هزار و 500 دانش آموز مقطع ابتدایی و بیش از دو هزار و 500 زن و مرد بالای چهل سال ساکن این منطقه است که از یکم دی ماه امسال آغاز شده و تا پانزدهم اسفند با هدف ارایه خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی در این منطقه، ادامه دارد.

وی از حمایت و همکاری فرماندارفیروزآباد،بخشدار میمند،رئیس شبکه بهداشت فیروزآباد و مسئولان آموزش و پرورش میمند،کمیته امداد و بهزیستی میمند در ارائه هرچه بهتر خدمات بهداشتی به گروه‌های مورد هدف این اردو قدردانی کرد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور مشارکت‌ها همچنین به فعالیت‌های نیک‌اندیشانه خیران تامین سلامت فارس اشاره و تصریح کرد: خیران سلامت فارس در سال گذشته با پذیرش تعهد یک هزار و 460 میلیارد ریال  در قالب  107 تفاهم نامه، در تحول بخش درمان فارس اثرگذار  شدند.

رامجردی با بیان اینکه از این میزان تعهدات بیش از 700 میلیارد ریال در پروژه های خیرساز جذب شده و بقیه به مرور هم‌زمان با رشد پروژه‌ها هزینه می‌شود افزود: کمک‌های خیرین در سال 94 نسبت به سال 93 از رشد 53 درصدی و نسبت به سال 92 از رشد 181 درصدی برخوردار بوده است.

وی بیان کرد: خیرین حوزه سلامت فارس در 14 سال گذشته هفت هزار و پانصد میلیارد ریال به عرصه سلامت کمک کرده و با ایجاد تحولی عظیم در این بخش زمینه فعالیت مجامع خیرین سلامت در کشور را فراهم کرده‌اند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس خاطرنشان کرد: در راستای قدردانی و پاسداشت از اقدامات خیرخواهانه خیرین حوزه سلامت استان فارس  50 نفر از خیرین برگزیده سال 94 توسط دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین سلامت فارس به مشهد مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پزشکان متخصص برای 5 هزار نفر از مردم کوهمره سرخی فیروزآباد خدمات رایگان می‌دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..