تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنگوی کاخ سفید: شرم‌آور است که در هنگام حضور ترامپ در سیا این سازمان رئیس ندارد

شان اسپایسر گفت: شرم آور است که در زمان حضور ترامپ در سازمان سیا این سازمان رئیس ندارد.

اسپایسر گفت: همانطور که می دانید رئیس جمهور امروز در سازمان سیا حضور داشت و مورد استقبال چهارصد نفر از کارکنان سازمان سیا قرار گرفت. رئیس جمهور در این دیدار به آنها گفت که از آنها حمایت می کند.

وی افزود: لازم است که این موضوع را یادآوری کنم این شرم آور است که در زمان بازدید رئیس جمهور از سازمان سیا این سازمان رئیس ندارد تا وی را همراهی کند. دمکرات های سنا روند انتخاب مایک پومپئو به این مقام را دچار مشکل کرده اند و با این کار خود امنیت ملی کشور را بازیچه سیاست بازی های خود کرده اند. این موضوعی است که شما باید آن را پوشش خبری دهید. شما باید پیام های توئیتری تفرقه افکنانه و لفاظی های موجود را پوشش دهید. رئیس جمهور خود را متعهد به متحد کردن کشور می داند. این موضوع در صدر موارد مطروحه در سخنرانی روز تحلیف وی بود. این نوع بی صداقتی در رسانه ها چالش زا است و ما را در متحد کردن کشور با مشکل روبرو می کند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنگوی کاخ سفید: شرم‌آور است که در هنگام حضور ترامپ در سیا این سازمان رئیس ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..