تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مورینیو: اگر می‌باختیم، جنایتی فوتبالی رخ می‌داد!

کد خبر: ۴۶۵۹۴۰

۵۰۸  بازدید

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد از تساوی دیرهنگام تیمش مقابل استوک‌سیتی در هفته جاری لیگ برتر انگلیس راضی نبود .

 او در پایان بازی اظهار داشت: کاملا ناامید هستم. وقتی حریف بهتر از شما باشد و بازی را تحت کنترل بگیرد، باید از تساوی راضی باشید اما تیم من در بازی با استوک‌سیتی حکایتی متفاوت داشت و برتر از رقیب نشان داد پس در این حالت تساوی دیرهنگام هم جایی برای خوشحالی باقی نمی‌گذارد. 

مورینیو: اگر می‌باختیم، جنایتی فوتبالی رخ می‌داد!

او درباره تبدیل شدن رونی به بهترین گلزن تاریخ باشگاه ادامه داد:رونی نامش را در تاریخ باشگاه جاودانه کرد؛ هر چند واقعا الان زمان مناسبی برای لذت بردن از این اتفاق نیست. علاوه بر دخئا که اصلا  توپی را لمس نکرد، مدافعان همان کار مورد نظر را انجام دادند؛ ی توقف پیتر کراوچ در طول بازی برای جلوگیری از گلزنی  و سرزنی او. همان یکی 2 موقعیت خوب حریف را هم مهار کردیم و با این شرایط اگر می‌باختیم، جنایتی رخ می‌داد. البته اصلا از تساوی راضی نیستم. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مورینیو: اگر می‌باختیم، جنایتی فوتبالی رخ می‌داد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..