تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات جهانی زنان علیه ترامپ

کد خبر: ۴۶۵۹۳۳

۱۰۹۵  بازدید

هزاران تن از زنان معترض به ریاست جمهوری دونالد ترامپ، در اعتراض به آزارهای جنسی و اهانت های وی علیه زنان، به خیابان ها آمدند.

خبرگزاری مهر: به نقل از رویترز، هزاران نفر از زنان اروپایی در همبستگی با زنان آمریکایی و آسیایی که در اعتراض به ریاست جمهور دونالد ترامپ به خیابان ها آمده اند، ست به تظاهرات مسالمت آمیز در پایتخت های کشورهای اروپایی زدند.

به جز زنان انگلیسی که در لندن و در مقابل سفارت آمریکا در این شهر دست به تظاهرات زده اند، انتظار می رود بیش از ۶۷۰ تظاهرات در سرتاسر این قاره تشکیل شده و جمعیتی بیش از ۲ میلیون نفر در آن شرکت کنند.

تظاهرات جهانی زنان علیه ترامپ

همچنین مدل ها و خوانندگان مختلف با ارسال پیامی در صفحات شبکه های اجتماعی خود، حمایتشان را از این تجمعات اعتراض آمیز اعلام کرده اند.

گفته می شود تظاهرات زنان اروپایی در شهرهای برلین، لندن، پاریس، روم، وین، ژنو و آمستردام به راه افتاده است. زنان معترض به اهانت های زشت ترامپ به مقام زنان و همچنین ویدئوهای منتشر شده از فساد اخلاقی وی معترض هستند.

گفته می شود حدود ۲۰۰۰ زن معترض در وین دست به نظاهرات زده اند. در ژنو نیز تعداد معترضین زن حدود ۱۰۰۰ نفر اعلام شده است.

در آفریقا نیز صدها تن از معترضین به ریاست جمهوری دونالد ترامپ، در نایروبی دست به تظاهرات زده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات جهانی زنان علیه ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..