تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چیدمان دکوراسیون منزل با گوگل تانگو و موبایل لنوو فب 2 [تماشا کنید]

کمی زمان لازم است تا رویکردهای تکنولوژیک نوینی مانند پلتفرم Tango گوگل و بهره مندی از آن دنیای واقعیت افزوده و مثلاً چیدمان خانه و لوازم جا بیافتد؛ اما در هر صورت موبایل لنوو Phab 2 به همراه یکی دو مدل از ایسوس بستر مورد بحث را فراهم کرده است.

تانگو برای مشاهده دنیای پیرامونش طراحی شده و از دوبین تلفن هوشمند کاربر استفاده می کند تا محیط، فاصله ها و اشیای دنیای واقعی را با دنیای واقعیت افزوده ترکیب کرده و در زندگی روزمره به یاری کاربر بشتابد.

اگر می خواهید دکوراسیون داخلی منزلتان را دستخوش تحولاتی کنید و قصد دارید اسباب و لوازم جدیدی از فروشگاه هایی مانند آمازون و Wayfair تهیه کنید، تانگو نیاز به کاغذ و قلم و متر را برطرف ساخته و مدل شبیه سازی شده سه بعدی محصول مورد نظرتان را با ابعاد واقعی در خانه به تصویر می کشد.

یقیناً لمس چنین پلتفرمی بدون مشاهده نمونه واقعی آنها دشوار است، در نتیجه پیشنهاد می کنیم نمونه ویدیوی زیر را برای آشنایی بهتر با پروژه تانگو و قابلیت های موبایل لنوو فب 2 مشاهده نمایید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چیدمان دکوراسیون منزل با گوگل تانگو و موبایل لنوو فب 2 [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..