تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتک کاری و دعوای زنان نماینده در مجلس! + تصاویر

کتک کاری و دعوای زنان نماینده در مجلس

نمایندگان زن مجلس به جان هم افتادند و کار به کتک کاری و کشیدن مو رسید. در مجلس به دلیل اصلاح قانون اساسی و افزایش اختیارات رئیس جمهور بحث و جدل بالا گرفت و باعق درگیری زنان نماینده شد.

دعوا و کتک کاری نمایندگان زن در مجلس ترکیه

این درگیری زمانی روی داد که یکی از نمایندگان زن حزب حاکم (حزب عدالت و توسعه) تلاش کرد به اعتراض «آیلین نازلیاکا» نمایندۀ مستقل پایان دهد.

این نمایندۀ معترض دستان خود را با دستبند به جایگاه سخنرانی در پارلمان بسته بود.پس از آن، دیگر نمایندگان زن پارلمان نیز وارد بحث شدند که این امر به زدوخورد میان طرفین منجر شد.

درگیری زنان نماینده در پارلمان ترکیه دو نفر را راهی بیمارستان کرد

در پی درگیری و زد و خورد نمایندگان خانم در پارلمان ترکیه بر سر اصلاحات قانون اساسی، دو نفر راهی بیمارستان شدند.

کتک کاری و دعوای زنان نماینده در مجلس عکس درگیری نمایندگان زن در مجلس ترکیه یک از نمایندگان زن در پارلما ترکیه برای اعتراض به اصلاحات قانون اساسی این کشور که موجب افزایش قدرت «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور این کشور می شود، با دستبند خود را به تریبون بست که این اقدام منجر به درگیری میان نمایندگان شد و در پی این درگیری 2 تن از نمایندگان روانه بیمارستان شدند.

بعد ازآنکه نمایندگان موفق به متقاعد کردن «آیلین نازلیاکا» نماینده مستقل پارلمان ترکیه برای پایان دادن به اعتراض خود، نشدند یکی از نمایندگان اقدام به باز کردن میکروفونی کرد که دستبند به آن متصل بود، و این اقدام باعث درگیری میان نمایندگان زن از دو حزب حاکم و حزب مخالف شد.

کتک کاری و دعوای زنان نماینده در مجلس تصاویر درگیری نمایندگان زن در مجلس ترکیه

روزنامه حریت به نقل از نمایندگان حاضر در پارلمان گزارش داد که نمایندگان حزب حاکم اقدام به پایین آوردن نازلیاکا کردند که این اقدام با مقاومت وی روبه رو و در نهایت به درگیری میان آنان انجامید که دو نفر در این درگیری صدمه دیده و روانه بیمارستان شدند.

پیش از این نمانیدگان پارلمان ترکیه پس از تنش های فراوان ماده های قانونی مربوط به افزایش اختیارت رجب طیب اردوغان را تصویب کرده اند.

تصویب قانون اساسی جدید گام مهمی برای نزدیک تر شدن به سسیتم ریاست جمهوری مورد نظر اردوغان است که در آن رئیس جمهور از اختیارات بیشتری نسبت به وضعیت کنونی برخوردار است.

زد و خورد و کتک کاری نمایندگان زن در مجلس! + تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتک کاری و دعوای زنان نماینده در مجلس! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..