تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«دونالد ترامپ» از مقر سازمان «سیا» بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه واشنگتن پست،‌ دیدار «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا از مقر اصلی «سیا» در ایالت ویرجینیای شمالی در حالی صورت گرفت که وی طی چندین ماه گذشته بارها مقامات عالیرتبه این سازمان اطلاعاتی را هدف انتقادات شدید خود قرار داده بود.

وی در این دیدار از افسران اطلاعاتی به خاطر خدماتشان تشکر کرد.

طبق گفته دستیاران ترامپ، این نخستین بازدید از مجموعه بازدیدهایی است که قرار است رئیس جمهور جدید آمریکا طی هفته های آینده از وزارتخانه ها و آژانسهای فدرال بعمل آورد.

این دیدار ترامپ از سازمان سیا احتمالاً  نشاندهنده شروعی تازه میان رئیس جمهور جدید آمریکا و آژانسی است که وی به طور مکرر به انتقاد از آن پرداخته است.

گفتنی است که ترامپ در آخرین کنفرانس خبری خود مقامات اطلاعاتی آمریکا را به دست داشتن در یک فعالیت بدنام سازی شبه نازی علیه خود متهم کرد.

در اواخر هفته گذشته نیز ترامپ «جان برنان» مدیر مستعفی سیا را با پیامهای توئیتری خود مورد انتقاد قرار داد.

«شون اسپایسر» سخنگوی جدید کاخ سفید در یک نشست خبری به خبرنگاران گفت که ترامپ به رغم مخالفت با اقدامات رهبران جامعه اطلاعاتی این کشور، نسبت به فداکاریها و خدمات حرفه ای افسران اطلاعاتی «احساس تواضع و فروتنی» می کند.

شایان ذکر است که «مایک پامپئو» نامزد ترامپ برای ریاست سازمان سیا هنوز برای تصدی این پست نیازمند تأیید مجلس سناست.   

از سوی دیگر، صبح روز شنبه ژنرال «جیمز ماتیس» و «جان اف. کلی» نامزدهای ترامپ برای تصدی وزارت دفاع و امنیت داخلی از مجلس سنا رأی اعتماد گرفتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««دونالد ترامپ» از مقر سازمان «سیا» بازدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..