تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن و معارف سیما منصوب شد

حجت الاسلام و المسلمین عرفاتی به سمت مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن و معارف سیما منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

از جمله وظایف و مأموریت های مهم جنابعالی برگزاری منظم جلسات شورای طرح و برنامه، جلسات اندیشه ورزی و تشکیل اتاق فکر، تنظیم دو سند راهبردی و تحول شبکه، اقدام جهت ارتقای سطح برنامه‌سازی از طریق فراخوان طرح، تعامل مناسب و سازنده با گروه‌های برنامه‌ساز، نظارت جدی و کارآمد بر کلیه مراحل تولید برنامه‌ها، تطبیق طرح‌ها با اهداف  دو سند راهبردی و تحول و اولویت‌های برنامه سازی، شرکت مستمر در کمیته برآورد و ارزیابی و ارائه گزارش دقیق و کارشناسانه در جهت ارتقای سطح کیفی برنامه‌هاست.

انتظار دارد با تعامل مناسب و شایسته با تمامی واحدها، بیش از پیش شاهد افزایش سطح کیفی و کمی طرح ها و همچنین ارتقاء سطح هنری و محتوایی تولیدات شبکه باشیم.

ضمناً دکتر محمدزاده از زحمات و تلاشهای علیرضا لک در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است ، عرفاتی پیش از این مدیریت گروه معارف اسلامی شبکه جهانی جام جم را برعهده داشته و دارای سوابق مدیریتی همچون مدیر گروه معارف و علوم قرآنی، مدیر طرح و برنامه و نظارت و مدیر امور عمومی شبکه قرآن و معارف سیما و نیز مدیریت امور عمومی معاونت صدا و معاونت فرهنگی آستان مقدس امامزاده صالح (ع) است.

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن و معارف سیما منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..