تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست عملیات انتحاری در مرکز بیروت پایتخت لبنان

به گزارش ایرنا ، خبرگزاری ملی لبنان اعلام کرد ، عنصر انتحاری در حالی که مجهز به کمربند انفجاری بود ، قصد داشت وارد قهوه خانه « الکوستا» در خیابان الحمراء در مرکز بیروت شود و خود را منفجر کند که بازداشت شد.
براساس این گزارش ، فرد انتحاری هنگامی که نیروهای امنیتی لبنان قصد بازداشت او را داشته اند، زخمی شده و بعداز توقیف به بیمارستان برای درمان منتقل شده است.
قهوه خانه الکوستا زمانی که فرد انتحاری قصد داشته خود را منفجر کند پر از مشتری بوده است.
براساس این گزارش، نیروهای امنیتی ارتش لبنان و بخش اطلاعات نیروهای امنیت داخلی لبنان در یک اقدام مشترک این عملیات انتحاری را خنثی و ناکام ساخته اند.
خبرگزاری ملی لبنان فرد انتحاری را فلسطینی اعلام کرده اما دیگر رسانه ها از جمله المنار براساس کارت شناسائی همراهش، او را لبنانی معرفی کرده اند.
نام این فرد انتحاری براساس کارت شناسائی همراهش،« عمر حسن العاصی» متولد شهر صیدا در جنوب لبنان است.
و آورده اند که در شهر صیدا در جنوب لبنان «عمر العاصی» خوانده می شود.
برخی رسانه های لبنان از وجود عنصر انتحاری دوم خبر دادند و خبرگزاری ملی لبنان به نقل از نیروهای امنیتی لبنان، این خبر را تکذیب کرد.
« سعد حریری» نخست وزیر و « نهاد المشنوق» وزیر کشور لبنان از نیروهای امنیتی این کشور برای ناکام ساختان عملیات انتحاری در مرکز بیروت تقدیر کردند.
خاورم *1324** انتشار دهنده: فردین پازوکی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست عملیات انتحاری در مرکز بیروت پایتخت لبنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..