تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راموس: شایعات علیه ما از سوی بارسا است

کد خبر: ۴۶۵۹۲۳

۹۷  بازدید

وبسایت نود: سرخیو راموس، ستاره دیدار میان دو تیم رئال مادرید و مالاگا بود و دو گل به ثمر رساند تا تیمش را به پیروزی ۲-۱ خانگی برساند.

کاپیتان رئال مادرید که در این فصل از رقابت های لالیگا ۶ گل به ثمر رسانده، در پایان بازی راجع به عملکرد خود گفت:

خوشحالم که توانستم با گلزنی به تیم کمک کنم. ما بعد از چند نتیجه سخت، به این مسابقه آمدیم. در مادرید، به محض اینکه در مسابقه ای شکست بخورید، شایعات شروع می شوند. باید بتوانید با این مسائل کنار بیایید چرا این یک راه طولانی قدیمی است. ما فصل را خیلی خوب شروع کردیم و باید در لحظات سخت نیز متحد بمانیم، و هر زمان که در دیداری شکست بخوریم، این رویه را خواهیم داشت. هواداران رئال مادرید بسیار پرتوقع هستند. پیروزی امروز به ما روحیه می دهد و حالا باید یک روند پیروزی خوب دیگر را شروع کنیم.

تغییر توجهات به سمت کوپا دل ری:

بعد از دو بازی اخیر، پیروزی در بازی ها همیشه کمک می کند. برنابئو مملو از شایعات است و چیز هایی گفته می شود، اما باید با کسب پیروزی بر این مسائل غلبه کنیم و فقط پیش برویم. زمانی برای ناامیدی وجود ندارد.

راموس: شایعات علیه ما از سوی بارسا است

خوشحالی بعد از گل:

همه این ها به خاطر یکی از دوستان رپر که در ورزشگاه حضور داشت و به طور ویژه برای مادرم بود. نمی خواهم هیچ جنجال دیگری درست کنم. در نهایت او [مادر] کسی است که لحظات سخت تری را تجربه می کند چون بالاخره تمام مادر ها اینطور هستند. می خواستم این گل ها را به مادر و دوستم تقدیم کنم.

برنابئو:

هیچکس نمی تواند هواداران ما را عوض کند و ما هم همینطور می خواهیم. آنها بسیار پر توقع هستند. آنها سال ها اینجا از همه توقع داشته اند و این باعث می شود که بازیکنان بهترین عملکرد خود را ارائه کنند اما لحظاتی هست که ابراز محبت سازنده تر است. من در جایگاهی نیستم که به هواداران بگویم چطور واکنش نشان دهند، ما به پاسخ آنها احترام می گذاریم چون می خواهند بهترین ها را از رئال مادرید ببینند. همه ما باید در زمین به هم کمک کنیم تا به اهداف خود برسیم.

بازی های زیادی برگزار می کنیم و بین آنها زمان برای ریکاوری کم است و توان جسمانی بسیار بالایی می طلبد و طول می کشد تا خستگی از تن بازیکنان بیرون برود. امیدواریم که تک تک اعضای تیم هرچه زودتر به میادین بازگردند چون راه درازی در پیش داریم.

سرخیو راموس از رئیس باشگاه سویا، خوزه کاسترو حیرت زده بود که چرا رفتار زشت هواداران رادیکال تیمش را محکوم نکرده است:

من تعجب کردم که رئیس سویا به طور علنی با رفتار خشونت آمیز هواداران تیمش مخالفت نکرد. آنها شایسته هیچ گونه احترامی نیستند.

وی در مورد ادعا هایی که مبنی بر پرتاب آب دهان به سمت یاگو آسپاس، مهاجم تیم سلتاویگو منتشر شده بود، گفت:

باید تصریح کنم که چنین اطلاعاتی از سوی باشگاه بارسلونا به رسانه ها منتقل می شود. من نه برخوردی با او داشتم و قصدی هم برای این کار نداشتم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راموس: شایعات علیه ما از سوی بارسا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..