تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر خوش برای حادثه دیدگان پلاسکو

انجمن متخصصان پوست به حادثه‌دیدگان پلاسکو خدمات ترمیمی رایگان ارایه می‌دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛    انجمن متخصصان پوست به حادثه‌دیدگان پلاسکو خدمات ترمیمی رایگان ارایه می‌دهد.
 
نیلفروش‌زاده، رئیس انجمن متخصصین پوست طی تماس تلفنی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر، اظهار کرد: در انجمن متخصصین پوست تصمیم گرفتیم به بیماران آسیب دیده در حادثه آتش‌سوزی پلاسکو و افرادی که دچار سوختگی شدید شده‌اند و احتیاج به خدمات ترمیمی دارند، به طور رایگان ارائه خدمات دهیم.
 
رئیس انجمن متخصصین پوست، گفت: شماره تماس انجمن متخصصین پوست در اختیار اورژانس قرار گرفته تا مصدومین حادثه پلاسکو برای دریافت خدمات به انجمن مراجعه کنند.
 
وی مجددا تاکید کرد: ارائه خدمات به مصدومین حادثه آتش‌سوزی پلاسکو به طور رایگان خواهد بود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر خوش برای حادثه دیدگان پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..