تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف شکلات و تخم مرغ عامل افزایش روحیه و شادمانی!

به راحتی می توان شکلات را جز 10 خوراکی محبوب دنیا به شمار آورد. از دوران کودکی والدین همیشه به فرزندان خود توصیه می کردند که از مصرف شکلات خود داری کرده و یا آنرا به میزان کم استفاده کنند چون مصرف این خوراکی برای سلامت به ویژه دندان ها مضر است. اما به تازگی دانشمندان به نتایج جالبی درباره مصرف شکلات و تخم مرغ دست یافته اند. با دکتر سلام همراه باشید.

حتما شما هم از شنیدن این‌که شکلات در لیست خوراکی‌های مفید زمستانی قرار دارد، خوشحال می‌شوید! شکلات تلخ سرشار است از آنتی‌اکسیدان‌هایی که می‌توانند باعث بهبود در وضعیت خلق‌وخو شوند.

شکلات

حتما شما هم از شنیدن این‌که شکلات در لیست خوراکی‌های مفید زمستانی قرار دارد، خوشحال می‌شوید! شکلات تلخ سرشار است از آنتی‌اکسیدان‌هایی که می‌توانند باعث بهبود در وضعیت خلق‌وخو شوند. دکتر کریمر (متخصص تغذیه) می‌گوید: «شکلات تلخ را خیلی آرام بخورید تا هم طعم آن را کاملا احساس کنید و هم رضایت‌مندی از خوردن این خوراکی را به حداکثر برسانید. این نکته ساده اما مهم، مانع از پُرخوری شما در طول روز می‌شود».

به‌گفته دکتر ربکا لانگفورد (متخصص تغذیه)، برای این‌که از فواید شکلات تلخ بدون دریافت کالری اضافی برخوردار شوید، هیچ وقت بیشتر از ۶۰ گرم در روز از این خوراکی استفاده نکنید.

تخم‌مرغ

تخم‌مرغ، یکی از بهترین مواد غذایی برای مقابله با غمگینی زمستانی و افسردگی زمستانی است. زرده تخم‌مرغ، منبع غذایی خوبی برای دریافت ویتامین D محسوب می‌شود که اهمیت ویژه‌ای برای بدن (خصوصا در زمستان) دارد. دکتر کریمر می‌گوید: «بدن ما در زمستان، ویتامین D کمتری تولید می‌کند، چون به‌اندازه کافی در معرض تماس با نور خورشید قرار نمی‌گیریم. با توجه به همین نکته، دریافت ویتامین D در زمستان، اهمیت خاصی پیدا می‌کند».

منبع: اقتصاد آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف شکلات و تخم مرغ عامل افزایش روحیه و شادمانی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..