تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقام هشتمی یخ نورد ایرانی در رقابت های جهانی سوییس

محمدرضا صفدریان از صعود به فینال مسابقات یخ نوردی سوییس بازماند.

به گزارش کاپ، رقابت های مقدماتی جام جهانی ساس فی در حالی به پایان رسید که ۳ ورزشکار در رتبه مشترک هشتم قرار گرفتند. به این ترتیب بنا بر نظر کمیته فنی مسابقات و با استناد به قوانین فدراسیون جهانی، محمدرضا صفدریان در عین شایستگی از صعود به فینال بازماند و تنها ۷ ورزشکار راهی فینال خواهند گردید. بدین شکل صفدریان با رتبه هشتم مشترک در این رقابتها به کار خودپایان داد. لازم به ذکر است پیش از این عنوان گردید ۱۰ ورزشکار از جمله دو یخنورد کشور کره جنوبی و محمد رضا صفدریان که به صورت مشترک در رتبه هشتم قرار گرفته بودند راهی فینال می گردند. اما با نظر کمیته فنی مسابقات تنها ۵ ورزشکار روس، یک ورزشکار از کره و یک ورزشکار از صربستان راهی فینال خواهند شد.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقام هشتمی یخ نورد ایرانی در رقابت های جهانی سوییس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..