تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توییتر اجازه آنفالو کردن اکانت POTUS@ را به کاربران نمی دهد

توییتر اجازه آنفالو کردن اکانت POTUS@ را به کاربران نمی دهد

حال که دیگر باراک اوباما از سمت ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا کنار گذاشته شده است، اکانت توییتری Potus@ نیز دیگر متعلق به وی نخواهد بود و در عوض، به رئیس جمهور جدید این کشور یعنی دونالد ترامپ واگذار خواهد شد. بنابراین، تمامی فالوورهای (دنبال کنندگان) این اکانت نیز که تعدادشان از مرز ۱۱ میلیون نفر نیز می گذرد، از این پس ترامپ را در توییتر دنبال خواهند کرد. با تک شات همراه باشید.

اما از آن جایی که بیشتر این افراد همسو با افکار و عقاید ترامپ نیستند، به نظر می رسد که بخش قابل توجهی از کاربران، این اکانت را آنفالو (Unfollow) کنند. اما آخرین شنیده ها حاکی از این است که توییتر حداقل در حال حاضر، این اجازه را به دنبال کنندگان این اکانت نمی دهد.

اخیراً گزارش هایی متعددی مبنی بر آنفالو نشدن این اکانت توسط کاربران در فضای وب منتشر شده است؛ این در حالیست که کاربر پس از تپ کردن بر روی گزینه Unfollow متوجه می شود، که همچنان از دنبال کنندگان اکانت مذکور است. برخی کارشناسان این مشکل را موقتی توصیف و عنوان کرده اند که این مسئله بیشتر به یک باگ در توییتر مربوط می شود تا این که توییتر بخواهد چنین اجازه ای را به کاربران خود ندهد.

در همین رابطه، جک دورسی، مدیرعامل توییتر با تایید این مشکل عنوان کرد که مهندسان این شرکت در حال کار بر روی آن هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن آن را برطرف کنند. وی از دنبال کنندگان این اکانت خواست تا کمی صبر و حوصله به خرج دهند.

گفتنی است با پایان یافتن ریاست جمهوری اوباما، دنبال کنندگان اکانت POTUS@ به صورت خودکار جزو دنبال کنندگان اکانت Potus44@ خواهند شد که در واقع، اکانت آرشیوی توییتر اوباماست. بد نیست بدانید که عدد ۴۴ به این دلیل انتخاب شده است، که اوباما به عنوان چهل و چهارمین رئیس جمهوری تاریخ ایالات متحده آمریکا بوده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توییتر اجازه آنفالو کردن اکانت POTUS@ را به کاربران نمی دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..