تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف حدود 10کیلو ترياك در رشت

رییس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان از کشف حدود 10 كيلوگرم ترياك در رشت خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،احداله احدي" در گفتگو با خبرنگار باشگاه گفت: در پي دريافت گزارشات مردمي از فعاليت يك قاچاقچي در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر در استان، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.  
 
اين مقام انتظامي با بيان اينكه ماموران موفق به شناسايي محل اسكان اين قاچاقچي شدند، تصريح كرد:  ماموران عمليات ويژه در بازرسي از منزل اين متهم 9 كيلو و 350 گرم كشف كردند.   
 
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان با اشاره به اينكه متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شده، خاطرنشان كرد: شماره تلفن 128 پليس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزي آماده دريافت اخبار و گزارشات مردم شريف گيلان درحوزه مواد مخدر است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف حدود 10کیلو ترياك در رشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..