تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هركسی در تأمين امنيت حوزه زندگي خود مسئول است

فرمانده انتظامی استان گیلان نقش مردم را در برخورد با آسيب های اجتماعی برجسته توصيف كرد و اظهار داشت: هركسی در تأمين امنيت حوزه زندگی خود مسئول است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،سردار محمدرضا ميرحيدري در جلسه پرسش و پاسخ مردمي در مسجد فاطمه الزهرا (س) مسکن مهر شهرستان رشت گفت: آتش نشاناني كه جان شان را در راه انجام وظيفه از دست دادند شايسته ستايش و تقدير هستند.

اين مقام انتظامي با تاكيد بر اينكه به بركت انقلاب اسلامي و تلاش مجدانه مردم براي حفظ نظام مقدس، امروز دستگاه هاي مختلف با حضور در ميان مردم به حل مشكلات آن ها مي پردازند، تصريح كرد: امنيت ناشئ از تدين مردم است.

فرمانده انتظامي استان گيلان با بيان اينكه مشاركت مردم مهمترين سرمايه نيروي انتظامي است، گفت؛ تجهيزات و نفرات پليس ايران اسلامی به مراتب كمتر از نرخ جهاني است اما قدرت اراده و إيمان عوامل انتظامي همه مناسبات دشمن را به هم ميريزد.

سردار ميرحيدري با تاكيد بر اينكه كلاس هاي قرآن و نمازهاي جماعت نقش مهمي در حفظ انقلاب داشته اند، خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي نيز براي گسترش شعائر ديني در جامعه مي كوشد.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه دشمن از هيچ كوششي براي صدمه زدن به ايران دست نمي كشد، تاكيد كرد: عليرغم همه این دشمني ها، ثبات و امنيت ايران در همه دنيا زبانزد است.

وي نيروي انتظامي را يك نيروي مردمي و انتقادپذير دانست و افزود: پليس همواره از انتقادات و پيشنهادات مردم استقبال مي كند.

فرمانده انتظامي استان گيلان نقش مردم را در برخورد با آسيب هاي اجتماعي برجسته توصيف كرد و إظهار داشت: هر كس در تأمين امنيت حوزه زندگي خود مسئول است.

سردار ميرحيدري خاطرنشان كرد: اگر مشاركت جدي مردم نباشد، ظرفيت نيروي انتظامي براي برخورد با جرايم كاهش خواهد يافت.

اين مقام ارشد انتظامي جايگاه اجتماعي پليس را قابل قبول توصيف كرد و بيان داشت: مهمترين دغدغه نيروي انتظامي به عنوان يك دستگاه خدمتگذار فراهم آوردن امنيت و آسايش براي جامعه است.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هركسی در تأمين امنيت حوزه زندگي خود مسئول است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..