تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : عوارض تزریق ژل به صورت

هم اکنون جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

آیا تزریق ژل به منظور فـرم دهی لب ها، گونه ها، پرکردن خط خنده و… می تواند عوارض داشته باشد؟

بله فقط و فقط در ۲ صورت:

اول استفاده از ژل ها با ماندگاری طولانی (یک سال به بالا)

دوم استفاده از ژل های ارزان قیمت چینی که مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

عوارض تزریق ژل به صورت

چرا استفاده از ژل هایی که ماندگاری طولانی دارند و  یا دائم، عوارض دارند؟

ژل ها ی ماندگار، پایه طبیعی نیستند (برخلاف ژل های هیالورونیک اسید) و کاملا مصنوعی و در پتروشیمی پالایش می شوند. با تزریق این مواد، بدن، آنها را به عنوان ماده خارجی شناسایی کرده و برای از بین بردن آن تلاش می کند.

راهکار ایمن جهت فرم دهی به لب ها، گونه ها ، خط خنده و… چیست؟

استفاده از ژل های هیالورونیک طبیعی که دارای برچسب اصالت کالا وزارت بهداشت باشند.

عوارض تزریق ژل به صورت

دلیل ایمن بودن ژل های هیالورونیک اسید چیست؟

هیالورونیک اسید ماده ایست که به صورت طبیعی در پوست انسان وجود دارد و وظیفه حفظ آب در پوست را دارد، با تزریق این ماده، سیستم دفاعی بدن، به هیچ عنوان آن را به عنوان ماده خارجی شناسایی نمی کندو حتی علاوه بر زیاد شدن حجم به صورت طبیعی با حفظ آب در ناحیه می تواند موجبات جوان تر شدن و شادابی پوست را فراهم کند.

دلیل تفاوت قیمت ژل های هیالورونیک اسید در چیست؟

اصلی ترین مارک ژل های تزریقی می باشد ارزان ترین ژل های موجود در حال حاضر ژل های چینی هستند که به هیچ عنوان استاندارد مورد تایید نمی باشند و گرانترین ژل های حال حاضر تئوسیال سوئیس و استایلج فرانسه می باشد، که حتما باید دارای برچسب وزارت بهداشت باشد.

عوارض تزریق ژل به صورت

ژل های معتبر دیگری که دارای برچسب نباشند چطور؟

به طور مثال ژل ژوویدرم مانند تئوسیال در دنیا بسیار معتبر می باشد اما برچسب تاییدیه اصالت کالا ندارد و بسیاری از انواع موجود در ایران تقلبی می باشد. صمیمانه پیشنهاد می کنم با سلامت بدن خودتان بازی نکنید.

کدام یکی از برندها را توصیه می کنید؟

قطعا برند تئوسیال سوئیس، به دلیل اینکه ۴ سال پیاپی به عنوان بهترین فیلر در دنیا شناخته شده و در سال ۲۰۱۶ از مرز ۷ میلیون تزریق در دنیا گذشت.

چرا بعضی از افراد که تزریق در نواحی صورت انجام داده اند به راحتی قابل تشخیص می باشد و طبیعی نیستند؟

۲ عامل مهم:

اولا ژل های چینی و ارزان قیمت، قابلیت Cross Link ندارندو و کاملا به صورت عضوی جداگانه روی صورت خودنمایی می کنند، دوما: گاهی تزریق در یک مرحله باعث می گردد تا فرم مصنوعی ایجاد شود.

برای اینکه ناحیه تزریق شده قابل تشخیص نباشد چه راهکاری به کار می برید؟

قابلیت کراس لینک ژل های اروپایی باعث می گردد تا ژل، کاملا فرم ناحیه تزریق شده را به خود بگیرد از طرفی حتی ۱ سی سی ژل را هم سعی میکنیم در ۲ مرحله تزریق کنیم، تا به هیچ عنوان قابل تشخیص نباشد.

عوارض تزریق ژل به صورت

در مقایسه با تزریق چربی کدام یک را پیشنهاد می کنید؟

بیش ازین دلیلی که سال های گذشته نسبت به امروزه تزریق چربی در دنیا فراگیر شد قیمت تمام شده کمتر بود به این دلیل که از چربی های خود بدن استفاده می شد، اما تزریق ژل به دو دلیلی بهتر است:

اولا: ماندگاری چربی مشخص نیست و علامت سوال است، بستگی به شرایط بدن دارد (حتی ممکن است کمتر از ۱ ماه از بین برود) اما ماندگاری ژل هیالورونیک اسید بین ۶ ماه تا یک سال است.

دوما: مراحل دریافت چربی و تزریق مجدد آن بسیار حساس است و کوچکترین نقص باعث جذب عفونت و تزریق آن به بدن می شود، در صورتی که در مورد ژل های هیالورونیک اسید چنین مشکلی نیست (البته مجدد تاکید می کنم مارک های معتبر اروپایی که مورد تایید وزارت بهداشت هستند)

آیا در تمام دنیا از همین روش استفاده می شود؟

به گزارش جامعه جراحان زیبایی امریکا که در پایان سال ۲۰۱۵ منتشر شد دومین عمل زیبایی غیرجراحی که توسط پزشکان امریکا انجام شده، تزریق هیالورونیک اسید بوده است. (رتبه اول تزریق بوتاکس)

جهت مشاوره رایگان با پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی هم اکنون تماس بگیرید.

برای مشاهده نمونه های بیش از می توانید به صفحه اینستاگرام مراجعه بفرمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : عوارض تزریق ژل به صورت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..