تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ برتر فوتسال / شکست خانگی سه بر یک آذرخش بندرعباس از مس سونگون تبریز

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم آذرخش بندرعباس درهفته نوزدهم از رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور درسالن فجر این شهر در حضور بیش از سه هزار علاقمند خود به دیدار نماینده تبریز رفت و 3 بر یک نتیجه را به میهمان خود واگذار کرد.
گل های این دیدار را بهزاد میری زاده برای تیم آذرخش و سافاووت ، داسیلوا و بابک نصیری برای تیم مس سونگون تبریز به ثمر رساندند.
مس سونگون با این پیروزی با کسب 42 امتیاز بعداز گیتی پسند در جایگاه دوم جدول قرارگرفت و نماینده هرمزگان با 11 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول ایستاد.
لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور باحضور 14 تیم در یک گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ برتر فوتسال / شکست خانگی سه بر یک آذرخش بندرعباس از مس سونگون تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..