تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه فعالیت فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی

به گزارش افکارنیوز،

حمیدرضا عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بعدازظهر امروز از روند فعالیت متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های چهارم، پنجم و فازهای 20 و 21 پارس جنوبی بازدید کرد.

وی، پروژه توسعه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی را یک پروژه عظیم ملی دانست و اظهار داشت:خوشبختانه متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی توانسته‌اند با ایجاد همکاری بسیار خوب و اثربخش با پیمانکاران واحدهای مختلف این پالایشگاه مهم پارس جنوبی، گام‌های بسیار موثری در  روند پیشرفت فازهای 20 و 21 بردارند.

معاون وزیر نفت با تاکید بر روند پرشتاب در فازهای 20 و 21 پارس جنوبی خاطر نشان کرد: امیدواریم این روند پیشرفت در فازهای 20 و 21 پارس جنوبی با فعالیت بخش‌های مختلف با شتاب بیشتر ادامه پیدا  کند و شاهد شکوفایی بیشتر در اقتصاد کشورمان باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به نقش مهم منطقه پارس جنوبی در تامین گاز کشور افزود: پارس جنوبی یکی از مهم‌ترین توانمندی کشور در تامین گاز مصرفی کشور  است که فازهای باقیمانده بر اساس برنامه زمان‌بندی با توان متخصصان داخلی تکمیل می‌شود.

عراقی در این سفر از  فعالیت و فرآورش تولید پایدار گاز در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس بازدید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه فعالیت فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..