تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزیاتو: با راز ۴ شعبده ی کلاسیک و مشهور تاریخ آشنا شوید [قسمت دوم]

شعبده بازی از جمله سرگرمی های بسیار محبوب است که نگاه کردن به انواع تردستی های آن می تواند تا ساعت ها انسان را سرگرم نگه داشته و به این فکر بیندازد که این حقه ها چگونه انجام می شوند!

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به آگاهی از حقه های شعبده بازی علاقه دارند، پیشنهاد می کنید ۴ آیتم زیر را بخوانید تا به راز ۴ شعبده مشهور پی ببرید. البته لازم است یادآوری کنیم که در قسمت اول این مطلب هم ۶ راز دیگر از شعبده های کلاسیک و مشهور تاریخ را برایتان برملا کرده بودیم.

برای یادگیری ۴ شعبده دیگر همراهمان باشید.

بیرون آوردن خرگوش از داخل کلاه

1

برای انجام این تردستی به خرگوش، رومیزی بلند، یک تکه پارچه و یک کلاه بلند نیاز دارید. یک تکه پارچه مربعی مشکی و ضخیم را برداشته و هر چهار گوشه آن را گره ی شل بزنید. خرگوش را داخل این کیسه دست ساز قرار دهید.

کیسه حاوی خرگوش را از قلابی که در گوشه میز وجود دارد، آویزان کنید. این قلاب باید در قسمتی از میز تعبیه گردد که به محل ایستادن شما نزدیک است.

رومیزی به گونه ای باید پهن گردد که بیننده ها از وجود کیسه در زیر میز باخبر نشوند.

برای آغاز شعبده بازی، داخل کلاه را به بیننده ها نشان دهید تا مطمئن شوند که هیچ چیزی داخل آن وجود ندارد. سپس کلاه را سر و ته روی میز قرار دهید.

مرحله مهم و اصلی حقه اینجاست؛ در حرکتی سریع و بسیار ظریف، کیسه خرگوش را از حلقه میز جدا کرده و در لبه کلاه قرار دهید. سپس هم زمان با برگرداندن کلاه، کیسه خرگوش را داخل آن بیندازید.

سپس چند حرکت نمایشی که مثلا به دنبال یک موجود درون کله هستید، انجام دهید و در آخر خرگوش را بیرون بکشید.

دود در آوردن از انگشتان دست

2

قوطی کبریت را برداشته، بخش گوگرددار آن که کبریت را با آن روشن می کنید از بقیه جعبه جدا کنید. این کاغذ مستطیلی را از وسط تا کنید. سپس آن را آتش بزنید. کاغذ سوخته را دور بیندازید. دوده حاصل از سوختن و خاکستر باقی مانده را با انگشت جمع کنید.

این خاکستر، کلید اصلی ترفند تردستی شما خواهد بود. انگشتان اشاره و شست را به هم بمالید. اصطکاکی که از این امر حاصل می شود باعث ایجاد دود خواهد شد.

یادتان باشد پس از انجام این شعبده بازی، دست خود را بشوئید.

خم کردن قاشق در دست

3

برای اینکه این شعبده را به خوبی اجرا کنید، یک عدد سکه کوچک کف دست خود مخفی کنید. وقتی که قرار است تردستی را انجام دهید، سکه را به گونه ای در دست نگه دارید که گوئی انتهای قاشق در میان انگشتان شما قرار دارد.

در یک دست قاشق را بگیرید، دست دیگر را نیز روی آن حائل کنید تا کف دستتان مخفی شود. سر قاشق را روی میز گذاشته و به گونه ای ژست بگیرید که گوئی در حال اعمال فشار زیادی روی قاشق بوده و در حال خم کردن آن هستید.

در این حالت، دسته قاشق بدون هیچ فشاری به پائین دست شما می رود و سکه ای که بین انگشتانتان واقع شده، این توهم را در ذهن بیننده ایجاد می کند که قاشق خم شده است.

در انتها هم می توانید قاشق سالم را نشان داده و باعث تعجب بیننده بشوید.

بلند کردن انسان از روی زمین بدون استفاده از دست یا هیچ گونه وسیله ای

4

برای آغاز این شعبده، دستیار شعبده باز (که بهتر است دختر بوده و پیراهن بلندی به تن داشته باشد) روی میز دراز می کشد. در این مرحله باید مطمئن شود که لباسش از لبه های میز آویزان باشد تا فضای مخفی بین میز و دستگاه بالاروند را مخفی نماید.

در این حالت، دستگاه دختر را بلند کرده و این توهم ایجاد می شود که شعبده باز با اشاره او را به پرواز درآورده است.

البته برای باورپذیری هر چه بیشتر این حرکت، شعبده باز یک حلقه را از میان بدن دستیار عبور می دهد. تنها نکته قابل ذکر در مورد این حلقه این است که به اندازه کافی بزرگ باشد که به دستگاه بلندکننده برخورد نکرده و از میان آن هم عبور کند.

شعبده باز باید در محلی بایستد که مطمئن شود به طور کامل موجب مخفی ماندن دستگاه می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزیاتو: با راز ۴ شعبده ی کلاسیک و مشهور تاریخ آشنا شوید [قسمت دوم]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..