تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان خانگی برای لک های پوستی

با افزایش پیدا کردن عقاید طب سنتی در جامعه این روزها تقریبا تمامی افراد درمورد طبع های مختلف اطلاعات دارند.مزاج افراد در تعیین سلامت پوست آن ها بسیار تعیین کننده است.به عنوان مثال افرادی که دارای پوست سرد و خشک هستند،پوست پر لک تری دارند به همین دلیل باید این افراد از خوردن بادمجان، عدس، گوشت گوساله، ترشیجات، سرکه، غذاهای کنسروی، مانده و مخلوط  پرهیز کنند.

راهکارهای پیشگیری و کاهش لک در صورت به شرح زیر است:
حفظ آرامش و نشاط
داشتن برنامه غذایی منظم
مصرف میوه ها سبزیجات سالم
کاهش مصرف غذاهای شیرین و چرب
پرهیز از خوردن ماست، نوشابه و سالاد با غذا
مصرف ریحان و جعفری همراه غذا
درمان یبوست و حبس نکردن ادرار
داشتن خواب مفید و کافی
استفاده از ماسک های گیاهی
مصرف کرم ضد آفتاب مناسب پوست
استفاده از ژل آلوئه ورا
مصرف روغن بادام
استفاده از ویتامین E
ماساژ پوست با لیمو ترش، گوجه فرنگی و پوست موز تازه
مصرف روغن کرچک

برای از بین بردن لک صورت مصرف آبلیمو، شیر، ماست ترش و بادام بر روی پوست و مخلوط گلاب، آب خیار و آبلیمو به صورت روزانه پوست را شفاف می‌کند همچنین مصرف آبلیمو با عسل نیز مفید است.

منبع: باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان خانگی برای لک های پوستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..