تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه دام و طیور در قزوین برپا می شود

هادی طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: دهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته از تاریخ ۴ لغایت ۷ بهمن ماه به مدت ۴ روز در قزوین برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور ۵۵ مشارکت کننده در فضایی به مساحت ۳۶۰۰ مترمربع برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین یادآورشد: مشارکت کنندگان از استانهای تهران، اصفهان، قزوین، خراسان رضوی، گلستان، البرز و مازندران  در این نمایشگاه محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

طاهرخانی در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: این رویداد اقتصادی می تواند در ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان، ایجاد آگاهی عمومی، دریافت سفارش از مشتریان جدید، معرفی کالا و خدمات جدید، گسترش کانالهای توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربیات، بررسی بازار و بازاریابی، بستر سازی برای ورود به بازارهای جدید، رقیب شناسی و سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان موثر باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین همچنین گفت: این نمایشگاه در مدت برگزاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای بازدید علاقه مندان و متخصصین خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه دام و طیور در قزوین برپا می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..