تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: فرود روی سیاره پلوتون چگونه خواهد بود

تماشا کنید: فرود روی سیاره پلوتون چگونه خواهد بود

فضاپیمای New Horizon ناسا تصاویر متعددی را از سیاره پلوتون به زمین ارسال می کند گرچه انسان تا به امروز موفق نشده روی این سیاره فرود بیاید. اما این موضوع مانع از این نشده که آژانس فضایی چگونگی فرود انسان روی این سیاره را تصویر سازی نکند و اکنون این شبیه سازی را در قالب یک ویدیو با علاقه مندان به اشتراک گذاشته است. با تک شات همراه باشید.

البته این ویدیو به جای استفاده از کامپیوتر با استفاده از بیش از 100 تصویری که New Horizons در جریان ماموریتش ثبت کرده، درست شده است.

در سال 2015 میلادی New Horizons شش هفته در نزدیکی پلوتون پرواز کرد و برای اولین بار تا این حد به این سیاره نزدیک شد و تصاویری با جزییات بسیار دقیق از آن گرفت. ناسا در ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید از آن تصاویر استفاده کرده تا نشان دهد این سیاره حین فرود فضاپیما روی آن چه شکلی خواهد داشت.

این تصاویر پلوتون از فاصله 7800 مایلی سطح پلوتون گرفته شده‌اند با این حال به میزان کافی دقیق هستند تا حس فرود روی آن را شبیه سازی کنند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: فرود روی سیاره پلوتون چگونه خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..